سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/ تا پایان آبان‌ماه؛

اتمام فاز اول طرح اولین شهر الکترونیک استان زنجان

فاز اول طرح اولین شهر الکترونیک استان زنجان تا پایان آبان‌ماه به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان بخشدار سلطانیه گفت: در رابطه با الکترونیکی شدن شهر سلطانیه اقدامات خوبی از چند ماه گذشته آغاز شده و از سوی مسئولان در حال پیگیری است اما در جلسه اخیر مقرر شد کارهای باقی‌مانده تا پایان آبان به اتمام برسد.

ذوالقدر افزود: در این رابطه آموزش‌های لازم به شهروندان سلطانیه‌ای ارائه شده است و درصدد هستیم با راه‌اندازی فروشگاه الکترونیک و همچنین توسعه اتوماسیون اداری شرایط را برای پیشبرد اهداف به خوبی مهیا کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح گردشگری الکترونیکی شهر سلطانیه به طور کامل آماده شده است، ادامه داد: با الکترونیکی شدن امور می‌توان امید این را داشت که شهر تاریخی سلطانیه به جایگاه واقعی خود رسیده و به‌عنوان قلب تپنده تاریخ زنجان پذیرای میهمانان بی‌شماری باشد.

ذوالقدر به تامین اعتبارات لازم برای اجرای این طرح نیز اشاره کرد و یادآور شد: به همین منظور مسئولان قول مساعد داده‌اند که براساس زمان‌بندی اعتبارات را برای اجرای طرح اختصاص دهند و مشکلی در این رابطه نداریم.

وی به اجرای طرح اولین روستای الکترونیکی در این بخش اشاره کرد و افزود: روستای سنبل‌آباد برای اجرای این طرح مد نظر قرار گرفته و اققدامات لازم نیز در این رابطه صورت پذیرفته است./س

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.