سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های نوین پزشکی فارس

نمایشگاه توانمندی‌های نوین ، تجهیزات پزشکی ، دارو ، فن آوری سلامت و پرورش ایده با هدف حمایت از تولیدات و تجهیزات درمانی داخلی در شیراز بر پا شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هرچه دامنه فشار بر مردم بیشتر شود اندیشمندان کشور راه حلهای جدیدتری برای حل مشکلات پیدا می کنند.
غلامرضا حاتم افزود: در شرایط تحریم رسالت تاریخی عظیمی به عهده افرادی که با مسائل تولید علم و فناوری در ارتباطند است و دانشگاه های علوم پزشکی باید با تجهیز آزمایشگاه و فراهم کردن زمینه عملی ، زیرساخت های مناسب را در این راستا فراهم کند.
ایمانیه ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، با معرفی آدرس اینترنتی http://tolid.sums.ac.ir گفت : افراد دارای طرح های پزشکی و مربوط به حوزه سلامت می توانند با مراجعه به این سایت ، برای به تولید رساندن طرح خود اقدام کنند .
نمایشگاه توانمندی های استان فارس در تولید تجهیزات پزشکی، دارو، فن آوری سلامت و پرورش ایده در 29 غرفه ، شامل 11غرفه تولیدات کننده تجهیزات، 8 متقاضی تولید تجهیزات پزشکی در حال احداث کارخانه ، دوکارخانه داروسازی، چهار قطب علمی دانشگاهی است که به مدت دو روز در سالن سینا – صدرای شیراز دایر است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.