سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت سالروز یوم الله 13 آبان

جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت سالروز یوم الله 13 آبان بيانيه‌اي را منتشر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت سالروز یوم الله 13 آبان بيانيه‌اي را منتشر کرد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:
 
یوم الله ۱۳ آبان با سه مناسبت مهم تاریخی نقطه عطف حرکت الهی مردم متدین ایران اسلامی در براندازی حكومت استعمار و استکبار از این مرز و بوم است.روز بزرگی که در آن اسطوره‌‌ ابرقدرتي‌ آمريکا براي‌ هميشه‌ در هم‌ شکست‌ و فصل‌ جديدي‌ از تاريخ‌ انقلاب‌ اسلامي‌ را رقم‌ زد.روزی که عزت مومنین و ذلت مستکبرین به وضوح دیده شد.روزی که وعده الهی محقق گشت و مکر و حیله دشمن به آنان بازگشت و فرصت توطئه براندازی نظام اسلامی از جنایت پیشگاه تاریخ سلب گردید.این روز یوم الله نام گرفت تا در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی همچون نگینی درخشان بدرخشد و نسل های آینده به وجود چنین روزی بر خود ببالند.
 
امروز که بیش از پیش چهره خبیث و پلید جرثومه های فساد بر ملت های جهان نمایان گردیده،درستی حرکت دانشجویان پیرو خط امام(ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بر همگان آشکار تر می گردد.لانه ای که اگر تسخیر نمی شد 28 مرداد دیگری در انتظار انقلاب نو پای ملت ایران بود.
 
این روز بزرگ بر ما ثابت کرد که می توان با تکیه بر قدرت لایزال الهی در برابر قدرت های شیطانی ایستاد و آنان را بر خاک ذلت نشاند.
 
در فضاي حق‌طلبي و عدالت‌خواهي جهان بار ديگر ملت ايران كه آغازگر اين نهضت بود براي ايفاي نقش و براي تكرار مواضع ضداستكباري به صحنه خواهد آمد. ايران اسلامي خواهد آمد تا  با همت و غیرت خود ، پاسخی کوبنده بر حربه هاي تهديد و تحریم‌ دشمنان دهند و موج بیداری اسلامی را جانی تازه تر ببخشند.
 
جامعه اسلامی مهندسی به نوبه خود این روز عظیم را گرامی می دارد و از ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی برای حضور در راهپیمائی یوم الله 13 آبان دعوت به عمل می آورد تا با حضور گسترده خود آن را به نمادی از وحدت و ایستادگی بر سر آرمان ها و پیمان های خود با امام راحل،شهدا و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی تبدیل نمایند.
 
 انتهاي پيام/
برچسب ها: مهندسین ، سیاسی ، بیانیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.