سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رد پاي 3 زن در سرقت هاي داخل خودرو

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از دستگيري سه زن كه اقدام به سرقت محتويات داخل خودروهاي پارك شده در سطح خيابان ها اقدام مي كردند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ"حسن ياردوستي" با اعلام اين خبر اظهار داشت: با شکايت تعدادي از شهروندان به يكي از کلانتري هاي شهر اصفهان مبني بر سرقت محتويات داخل خودروهايشان شامل پول و مدارك، رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران واحد عمليات اين يگان قرار گرفت.
وي افزود :ماموران تحقيقات وسيعي را در اين زمينه آغاز كردند تا اينكه يكي از شهروندان روز گذشته به واحد گشت ماموران در يكي از خيابان هاي سطح شهر مراجعه و گفت: سه زن درحال سرقت ازداخل خودروي وي هستند.
اين مقام مسئول عنوان داشت: با راهنمايي شاكي ماموران در محل حضور يافته و هر سه زن را در حين سرقت محتويات داخل خودرو دستگير كردند.
سرهنگ "ياردوستي" عنوان کرد:متهمان پس از انتقال به كلانتري ضمن اقرار به بزه انتسابي انگيزه خود از سرقت ها را اعتياد شديد به مواد مخدر وتامين هزينه هاي مصرفي خود اعلام كردند. 
رئيس پليس مركز استان با اشاره به اينكه اين زنان چندين فقره سرقت در پرونده خود دارند خاطر نشان كرد : متهمان پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند./ف
برچسب ها: سرقت ، خودرو ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.