سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر تیم های ملی بدمینتون:

نمی‌توانیم در این شرایط طلبکارانه برخورد کنیم

مدیر تیم های ملی بدمینتون گفت: نمي توانيم در اين شرايط با وضع موجود طلبکارانه برخورد کنيم.

محمد فرجي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تورنمنت عراق و کسب نتایج قابل قبول نمایندگان کشورمان در 2 بخش آقایان و بانوان در این رقابت ها، ما به دنبال حضور موفق در مسابقات دهه مبارک فجر هستیم.

وی گفت: در حال حاضر هدایت تیم ملی کشورمان بر عهده مربی اندونزیای است و ما در نظر داریم با پایان استراحت ملی پوشان تمرینات آنها را در کمپ تهران برپا کنیم و درصدد هستیم از برترین های رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای حضور در این مرحله از اردو دعوت کنیم.

فرجی افزود: این رقابت ها از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است به طوریکه ما تنها فدراسیونی هستیم که به طور مستمر این رقابت ها را بدون وقفه برگزار کردیم و این بازی ها هر سال برگزار می‌شود.

* مربی خارجی انتظاراتمان را برآورده کرده است

وی در خصوص مربی خارجی تیم ملی و تصمیم کمیته ملی المپیک اظهار داشت: در حدود 4 سال است که نوا آرمالا هدایت تیم ملی کشورمان را بر عهده دارد و مبلغ قرار داد وی ماهیانه 2750 دلار است که پیش از این دستمزد این مربی و سایر مربیان خارجی از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت می‌شد اما با توجه به اینکه در حال حاضر این کمیته با مشکلاتی رو به رو شده است به همین دلیل در حال حاضر ما در خصوص مربی خارجی به جمع بندی نرسیدیم.

فرجي تصریح کرد: در حال حاضر کمیته ملی المپیک با مشکلی در خصوص پرداخت دستمزد مربیان خارجی مواجه شده است و مسئولان در حال پیگیری و رفع آن هستند به همین دلیل در این شرایط می بایستی مسئولان با بررسی لازم شرایط و بستری را برای جذب و تأسیس هزینه مربیان خارجی بوجود بیاورد در غرب آسیا بهترین هستیم سطح بدمینتون کشورمان قابل مقایسه با سطح اول دنیا نیست اما از طرف دیگر بدمینتون کشورمان در غرب آسیا جزء کشورهای مدعی و صاحب نام است که هیچ رقیبی ندارد.

وی گفت: کشور ژاپن چند سالی است که با تکیه به جوانان و نوجوانان موفقیت های زیادی کسب کردند که البته مربی اندونزیایی نیز در مدت فعالیتش در تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشته است و از وی راضی هستیم به طوریکه با حضور این مربی بسترسازی خوبی در رده های سنی نوجوانان و جوانان شده است، البته نواقص و کاستی هایی نیز وجود دارد که در صورت مهیا شدن شرایط می توانیم از مربی سطح بالاتری استفاده کنیم.

فرجی در خصوص برنامه فدراسیون برای حضور در بازیهای آسیایی کره جنوبی افزود: حضور راکت بدستان کشورمان در بازیهای آسیایی   2014 کره جنوبی بستگی به سیاست کمیته ملی المپیک دارد؛ ملی پوشان کشورمان در طول سال در مسابقات و کاپ های مختلفی حضور پیدا می کنند به همین دلیل حفظ آمادگي آنها در اين مدت از اهميت زيادي برخوردار است و در صورتيکه مشکلات مالي فدراسيون برطرف شود  در نظر داريم ملي پوشان را به مسابقات مختلف اعزام کنيم.

وي گفت: البته در حال حاضر شرايط کشور نسبت به گذشته متفاوت تر است و ما نمي توانيم طلبکارانه با اين موضوع برخورد کنيم.

*به شهرستان ها نيز شانس برپايي اردوي تيم ملي را مي دهيم

وي در پايان در خصوص برپايي اردوهاي آماده سازي تيم ملي تصريح کرد: ما در نظر داريم از اين پس شرايط را فراهم کنيم که تمرينات تيم ملي در ساير استان ها نيز برگزار شود تا شهرستان ها نيز از اين فرصت استفاده کنند و همچنين در نظر داريم با انتقال تمرينات به ساير استانها تنوع تمريني را براي ملي پوشان ايجاد کنيم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.