سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر اهمیت آموزش شهروندان

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: ارتقای سطح توانمندی نیازمند گرایش و سوق دادن افراد به کسب علم و دانش خودامدادی و دگرامدادی است.

 
 
به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عزیزالله‌رجب‌زاده در حاشیه نشست مشترک با شهردار منطقه 9 با اشاره به وسعت حادثه در شهر تهران، عملکرد سازمان‌ها و نهادهای خدمات‌رسان را درمواجهه با مشکلات و مخاطرات ناشی ازحوادث مثبت ارزیابی کرد.
 
شهردار منطقه 9 نیز در این جلسه با ارج نهادن به اصل شهروندمداری و التزام این امر به کارکنان در راستای انتقال به شهروندان گفت: جامعه ما مملو از دانش،درایت ،پایداری و شجاعت بوده و می تواند نسل‌های آینده را در کوتاهترین زمان ممکن با مخاطرات حوادث آگاه سازد.
 
محمدحسین سلطانی با اشاره به وضعیت اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: متاسفانه منطقه 9دارای بافت‌های فرسوده متعددی بوده و تلاش می شود با ایجاد زیرساخت های لازم ازجمله مشوق های شهرداری درزمینه تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده و همچنین آموزش های شهروندی به ویژه در قالب گروه‌های دوام شاخص خطرپذیری منطقه را در زمینه بلایا کاهش دهیم .
 
سلطانی گفت: در این نشست وضعیت احداث پایگاه ویژه ستاد مدیریت بحران منطقه با همکاری و مساعدت سازمان پیشگیری ومدیریت بحران بررسی و مقرر شد کار احداث پایگاه تا اواخر امسال از طریق منطقه پایان یابد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.