سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حائري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عدم وحدت در جريان اصلاحات/خودمحوري‌ها به اصلاحات ضربه زده است

عضو حزب اعتماد ملي گفت: وجود تضادهاي بسيار در جريان اصلاحات و عدم تمکين اعضا به تصميمات جمعي، تحقق اهداف اصلاح‌طلبي و به وحدت رسيدن را مشکل کرده است.

محمد حائري در گفتگو با خبرنگاران احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره برخي اظهارنظرها مبني بر اينکه در جريان اصلاحات از خودگذشتگي وجود ندارد، گفت: اصلاح‌طلبان وحدت ندارند و نمي‌توانند با يکديگر بر سر موضوعات مختلف به اتفاق ‌نظر برسند.

عضو حزب اعتماد ملي ادامه داد: جمع‌کردن اصلاح‌طلبان کار بسيار سختي است و عدم ارائه تعريفي واحد از اصلاح‌طلبي و خودمحوري‌ها، بيشترين ضربه را به اصلاح‌طلبي زده است.

وي با بيان اينکه اصلاح‌طلبان در انتخابات آتي به اجماع نمي‌رسند، اظهار داشت: تاکنون در جريان اصلاحات نتيجه قطعي درباره معرفي کانديداي واحد بدست نيامده است و معتقدم به دليل عدم وجود تعريف جامعي از اصلاح‌طلبي و وجود سلايق بسيار متفاوت در اين جريان، در انتخابات آتي آنان براي معرفي کانديدايي واحد، به نتيجه نخواهند رسيد.

حائري تصريح کرد: ممکن است برخي از اصلاح طلبان فردي را به عنوان کانديدا معرفي کنند و ساير اصلاح‌طلبان وي را به عنوان فردي فرصت طلب تلقي کنند لذا اجماع آنان بر روي يک کانديدا محقق نخواهد شد.

عضو حزب اعتماد ملي خاطر نشان کرد: وجود تضادهاي بسيار در جريان اصلاحات و عدم تمکين آنان به تصميمات جمعي تحقق اهداف اصلاح‌طلبي و به وحدت رسيدن را مشکل کرده است.

انتهاي پيام/پ3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.