سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ليفان X60 به جمع شاسي بلندهاي ايران پيوست

خودروي شاسي بلند ليفان X60 محصول جديد ليفان كه توسط كرمان موتور به ايران آمده است ، پيش از ظهر امروز با حضور تعدادي از نمايندگي هاي مجاز اين شركت رونمايي شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از بازار خبر  پس از وعده هاي مديران اين شركت مبني بر رونمايي از يك خودروي جديد شاسي بلند از محصولات كشور چين در اوايل آبان ماه ، امروز طي مراسمي از خودروي ليفان  X60 كه داراي موتور ‌١٨٠٠ سي.سي است و ‌١٣٢ اسب بخار قدرت توليد مي كند رونمايي شد.

اين خودرو به صورت CKD در ايران توليد شده است و طبق برنامه توليد كرمان موتور قرار است تا پايان سال جاري 3500 دستگاه از اين خودرو به بازار عرضه شود.
محمدرضا ميرعلينقي مديرعامل شركت كرمان موتور در نشست مطبوعاتي اين رونمايي در جمع خبرنگاران گفت : ليفان X60  به تازگي وارد بازار كشور چين شده است و به دليل اقبال عمومي خودروهاي شاسي بلند در كشورمان ، اقدام به مذاكرات اوليه با طرف چيني در اين خصوص كرديم.
وي افزود: اين خودرو پس از گذراندن تست هاي مختلف مجوز توليد و همچنين عرضه به صورت فروش قطعي را اخذ كرد. 


ميرعلينقي در خصوص توان موتوري ليفان X60  گفت : اين خودرو با پيشرانه 1800 ليتري و با گيربگس دستي به بازار عرضه خواهد شد. گفتني است سال آينده مدل اتوماتيك آن نيز وارد بازار خواهد شد.

به گفته ي وي اين خودرو با ميزان داخلي سازي 18 درصد در كشورمان به توليد مي رسد.

در ادامه اين مراسم مارک تیم‌بر قائم مقام مدیرعامل لیفان با اشاره به جذابيت هاي بازار ايران براي خودروي هاي چيني گفت : كشور ايران و شرايط بازار در آن براي ما مانند سكوي پرتاب و پلي است كه بواسطه آن بتوانيم به بازارهاي اروپايي دست پيدا كنيم .

وي اضافه كرد : بازار ایران یکی از با اهمیت‌ترین بازار‌ها برای لیفان است. در واقع بازار ایران بزرگ‌ترین بازار خاورمیانه با فروش سالانه یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو است. ما موفقیت لیفان در خارج از چین را به دقت نظر مشتریان ایرانی خود نسبت می‌دهیم.

تيمبر در خصوص قيمت اين خودرو در چين نيز گفت : ليفان x60 هم اكنون در بازار چين به قيمت 14 هزار دلار عرضه مي شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.