سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلاحت‌پيشه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

قدرت منطقه‌اي ايران زمينه رفع بسياري از تنش‌ها در خاورميانه

يك كارشناس مسائل سياسي گفت: اگر منطقی بر رفتار آمریکا حاکم شود و جمهوري اسلامي ايران را به عنوان واقعیت و قدرت منطقه‌اي به رسمیت بشناسد، اين امر مي‌تواند باعث رفع بسیاری از تنش‌ها در خاورميانه شود.

حشمت الله فلاحت پيشه در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ديپلماسي توام با فشار و تهديد و آمريکا غرب عليه ايران، گفت: چنين سياست‌هايي از طرف دولت‌هاي غربي و آمريکا نتيجه‌اي نداشته و تنها راه ثمربخش بودن مذاکرات، برداشتن گام عملي مشترک است.

وي در ادامه با اشاره به اينکه برخی از بازیگران بیشترین بهره را از تداوم چالش ميان ايران و آمريکا برده‌اند، تصريح کرد: اگر منطقی بر رفتار آمریکا حاکم شود و جمهوري اسلامي ايران را به عنوان واقعیت و قدرت منطقه‌اي به رسمیت بشناسد، اين امر مي‌تواند باعث رفع بسیاری از تنش‌ها در خاورمیانه شود.

اين کارشناس مسائل سياسي با اشاره به ادعاي رسانه‌هاي آمريکايي مبني بر مذاکره مستقيم بين ايران،خاطر نشان کرد: ادعاي نيويورك تايمز مبني بر مذاكرات بين ايران و آمريكا در قاموس ديپلماسي به عنوان گفتگو شناخته نمي‌شود، بلكه تمامي آنها ديدارهايي در قالب كنفدراسيون‌ها و يا در حاشيه‌هاي اجلاس‌ها بوده است.

انتهاي پيام/پ3
برچسب ها: ایران ، آمریکا ، مذاکره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.