سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

راه اندازی قطب کشوری HTLV-1 و بیماری های وابسته در مشهد

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برنامه ریزی برای راه اندازی قطب آموزشی کشوری HTLV-1 و بیماری های وابسته در مشهد خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران   مشهد   ، دکتر جلیل توکل افشاری با اشاره به اینکه با پیگیری ها و برگزاری نشستهای متوالی کارشناسی ستاد HTLV-1 و بیماری های وابسته در دانشگاه تاسیس و همچنین راه اندازی قطب این بیماری نیز در شورای آموزشی دانشگاه به تصویب رسیده است اظهار داشت : مدارک لازم برای ایجاد و راه اندازی قطب آموزشی کشوری نیز به معاونت آموزشی وزارت بهداشت نیز ارسال شده است .

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی ستاد HTLV-1 و بیماری های وابسته دانشگاه علوم پزشکی مشهد آموزش به دانشجویان رشته های علوم پزشکی ، پزشکان عمومی و متخصصین مرتبط با با مباحث HTLV-1 می باشد و دانشگاه علوم پزشکی مشهد قطب اصلی فعالیتهای آموزشی و پژوهشی در ارتباط با این ویروس و بیماریهای وابسته به شمار می رود خاطر نشان کرد : این دانشگاه آمادگی لازم را برای ایجاد قطب کشوری این بیماری را داراست .

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تدوین سرفصل های آموزشی و کارگاههای مرتبط با آن برای کلیه دانشگاه های علوم پزشکی کشور ، برگزاری دوره های باز آموزی برای فعالات عرصه پزشکی ، حساسیت زدایی از جامعه با اطلاع رسانی کشور در قالب پرونده های الکترونیک و همچنین برقراری ارتباط فعال با سایر مراکز علمی معتبر ملی و بین المللی توسط را از جمله اهداف راه اندازی قطب کشوری برشمرد . /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.