سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

سمن‌ها نباید خود را محدود به پشتوانه مالی دولت کنند

سمن‎ها نباید خود را محدود به پشتوانه مالی دولت کنند، چرا که در این صورت از فعالیت‎های خود بازخواهند ماند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مدیرکل مشارکتهای جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این مطلب گفت: بودجه‌ای برای سمنها به‌عنوان سازمانهای مردم نهاد تعریف نشده است.

زراعی از راهاندازی پورتال برای ارتباط‌‌گیری سمنها با یکدیگر خبر داد و افزود: این پورتال باعث می‌شود که سمن‌ها به صورت دقیق‌تر به دستگاهها معرفی شوند، از طرفی با استفاده از این پورتال و سامانهای که راهاندازی خواهد شد، سمنها براساس اولویت‌های استانها فعالیت خواهند کرد، چرا که معتقدیم اگر سمنها به صورت شبکهای فعالیت کنند، دستگاهها نیز تمایل بیشتری برای همکاری با آنها خواهند داشت.

وی با یادآوری اینکه هم‌اکنون همه کارهای مربوط به دریافت اعتبارنامه سمنها در راستای تسهیل کار این سازمانهای مردم نهاد در استانها انجام می‌شود، تصریح کرد: در تلاش هستیم اکثر حمایتها را در بحث شبکهها به انجام برسانیم و بدون شک اگر این شبکه همزمان و هماهنگ در کشور فعالیت کند، خروجی مطلوبی خواهد داشت.

در ادامه این جلسه، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با اشاره به اینکه به دلیل عدم ارایه اعتبار به سمنها طی امسال ، پیگیر بهره‌مندی از این اعتبار از طریق ساختمانهای مازاد دستگاههای دولتی جهت استفاده سمنها هستیم، افزود: برای راهاندازی ساختمان فعلی معاونت فرهنگی، 60 میلیون تومان هزینه شده است./س

برچسب ها: سمن ، پشتوانه ، مالی ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.