سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ نماینده مردم سبزوار در مجلس:

تاسی از ایران عامل موفقیت سوریه است

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تاسی از ایران عامل موفقیت سوریه است.

محمدرضا محسنی‌ثانی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد  افزود:اتکای بر کار کارشناسی، تعهد و تفکر، خرد جمعی، دشمن شناسی واقعی، جذب حداکثری و دفع حداقلی، سعی در تلاش و پیگیری برای همدلی، هماهنگی و وحدت، درک و رصد درست از وضعیت و در نهایت درست عمل کردن مانع پیشروی دسیسه‌های دشمن می‌شود البته انقلاب ما با همه فتنه‌ها و دسیسه ها همزاد شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، ششتمد و داورزن در مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران آنقدر بزرگ و در اوج نقطه قوت قرار گرفته است که در مقابل مسائل بین المللی هر کسی به آن تمسک می‌جوید.

محسنی ثانی با تاکید بر حفظ این جایگاه در پرتو ولایت مطلقه فقیه گفت: اگر تاکنون کشور سوریه توانسته است در مقابل ظلم و جور نیروهای مخالف خودی و استکبار طاقت بیاورد تنها دلیل آن تأسی از ایران است.

وی با اشاره به اینکه مشکل دشمن انرژی هسته‌ای نیست، تاکید کرد: حقوق بشر ما چیز دیگری از حقوق بشر غرب و استکبار است بنابراین نمی‌توانیم پای مذاکره با آنان بنشینیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسلمان از صدر اسلام تاکنون شعب ابی طالب‌ها، سنگ بستن به شکم در جنگ خندق‌ها و ماه مبارک رمضان را قرن‌ها تجربه کرده‌اند، ادامه داد: تا ولایت هست سختی‌ها را به جان دل می‌خریم و تا پرچم اسلام بر اهتزاز است در مقابل هرگونه تحریمی می‌ایستیم و یک لحظه دست از حمایت ولی امر خود بر نمی‌داریم. /س 

برچسب ها: ایران ، عامل ، موفقیت ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.