سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهاري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رژيم جنايتکار صهيونيستي توان تضعيف چهره ايران و اسلام را ندارد

يک کارشناس سياست خارجي گفت: هدف اصلي سفر نتانياهو به فرانسه و مذاکره پيرامون مسئله هسته‌اي ايران و مبارزه با تروريسم،‌ مخدوش کردن اقتدار ايران و اسلام بوده، اما بداند جنايات صهيونيست‌ها براي جهانيان آشکار شده و تلاش براي تخريب چهره ايران بي‌فايده خواهد بود.

محمد بهاري در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر نتانياهو به فرانسه اظهار داشت: نخست وزير رژيم صهيونيستي طي سفر به فرانسه و ديدار با "فرانسوا اولاند" رئيس جمهور فرانسه به بررسي مسئله هسته‌اي ايران خواهد پرداخت، در حالي که اين موضوع از هيچ جهتي به رژيم صهيونيستي مربوط نمي‌شود.

وي تصريح کرد: رژيم صهيونيستي عضو کشورهاي مذاکره کننده مسئله هسته‌اي ايران نبوده و با توجه به عدم امضاي ان.پي.تي از سوي اين رژيم و دارا بودن سلاح‌هاي اتمي، مجرم شناخته مي‌شود؛ هرچند که نظام بين‌الملل به اين امر توجه نمي‌کند.

بهاري ادامه داد: همه کشورها براي تأمين صلح و امنيت به خاورميانه عاري از سلاح اتمي تاکيد دارند، در حالي که رژيم صهيونيستي داراي بزرگترين انبار باروت و سلاح اتمي و چندين کلاهک اتمي است.

وي با اشاره به جنايات اين رژيم گفت: رژيم صهيونيستي با بهانه‌هاي واهي دست به ترور انسان‌هاي بي‌گناه و نقض حقوق بشر به‌خصوص در غزه و فلسطين زده است در حالي که همين رژيم جنايتکار، ايران را تروريست خوانده و خود را از اين مسئله تبرئه مي‌کند.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان تصريح کرد: هدف اصلي نتانياهو براي سفر به فرانسه و مذاکره پيرامون مسئله هسته‌اي ايران و مبارزه با تروريسم،‌ مخدوش کردن اقتدار ايران و اسلام بوده، اما بداند جنايات صهيونيست‌ها براي جهانيان آشکار شده و تلاش براي تخريب چهره ايران بي‌فايده خواهد بود.

انتهاي پيام/ش3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.