سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سليمي:

ورود زودهنگام به عرصه انتخابات، انحراف افکار عمومی و مسئولان از شعار سال است

عضو فراکسیون روحانیون مجلس ورود زودهنگام به انتخابات را از مصادیق حاشیه‌سازی خواند و گفت: ورود زود هنگام به عرصه انتخابات، انحراف افکار عمومی و مسئولان از شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به عنوان شعار سال است.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو باخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان‌اینکه ورود زودهنگام به عرصه انتخابات مسیر سازندگی کشور را با کندی مواجه می‌سازد، گفت: ورود زودهنگام به عرصه انتخابات فضای کشور را فضای انتخاباتی می‌کند که به تبع آن کار مدیران و مسئولان دچار وقفه می‌شود و نهایتاً  این امر انحراف افکار عمومی و مسئولان از شعار سال یعنی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایران را در پی دارد.

وی ادامه داد: ورود زودهنگام به انتخابات باعث فرسایش انرژی و توجه مسئولان به حاشیه‌ها خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ورود زودهنگام به انتخابات چالش‌ساز است، اظهار داشت: با توجه به این که مردم انتظار دارند مسئولان در حیطه وظایف خود جدی‌تر عمل کنند، این اقدام باعث به وجود آمدن یک دید منفی  نسبت به آنها خواهد شد .

عضو فراكسيون روحانیون مجلس در خاتمه خاطر نشان کرد: حاشیه‌سازی، فرسایش انرژی، انحراف افکار عمومی و مسئولان از شعار سال، ایجاد فضای بدبینی و اتهام‌پراکنی از ملزومات ورود زود هنگام به انتخابات است که باید از این آفت به جدیت پرهیز کرد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.