سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براي نخستين بار صورت گرفت:

وقف صد جلد كتاب پر شمارگان " خاك هاي نرم كوشك"

يكي از واقفان خير انديش صد جلد كتاب خاك هاي نرم كوشك را در مشهد كه به چاپ 175 رسيده است وقف مطالعه عموم مردم كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سازمان اوقاف و امور خيريه، واقف خير انديش علي محمد تركابيد ختي صد جلد كتاب " خاك هاي نرم كوشك" را وقف عموم مردم كرد و گفت: انجام عمل وقف نياز به مال فراوان ندارد و اگر براي وقف فرهنگ سازي شود همه مي توانند واقف باشند و يك حسنه ماندگار براي خود ايجاد كنند.

وي تاكيد كرد: انجام وقف با اين كه از لحاظ ارزش ريالي كم است مي تواند به ترويج فرهنگ وقف كمك شاياني كند.

اين واقف عنوان كرد: وقف هايي كه سرمايه كمي نياز دارند مي تواند به صورت مشاركتي انجام شود تا وقف هاي بزرگي را در برگيرند.

اين واقف تصريح كرد: معرفي فرهنگ ناب اسلامي براي نوجوانان و جوانان، مبارزه با انديشه هاي انحرافي غرب معرفي الگوي عفاف و زن مسلمان به زنان جامعه اسلامي و كمك به توليد ملي از نيت هاي وقف مي تواند باشد.

وي در خصوص اين كه چرا كتاب " خاك هاي نرم كوشك" را جهت وقف انتخاب كرده است گفت: طيف وسيعي از نسل جوان و نوجوانن با فرهنگ دفاع مقدس آشنايي كمي دارند و در اين كتاب حماسه هاي ديني و اعتقادي به خوبي قابل لمس است و جوانان مي توانند با مطالعه حتي بخشي از اين كتاب با اين موضوعات آشنايي پيدا كنند.

گفتني است، كتاب" خاك هاي نرم كوشك" تاليف سعيد عاكف تاكنون بيش از 174 بار و حدود 554 هزار نسخه از آن به چاپ رسيده است و شامل خاطرات كوتاهي درباره سيره شهيد گرانقدر عبدالحسين بروسني است./ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.