سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخالفت کشورهاي اروپايي با حمله نظامي به سوريه

برخي کشورهاي اروپايي با مداخله نظامي در سوريه مخالفند و آمريکا نيز در مرحله انتظار به سر مي برد و اعراب خليج فارس نيز براي حمايت مالي از اين حمله آمادگي دارند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه المنار ؛ اطلاعات دريافتي از واشنگتن نشان مي دهد آمريکا موضع نهايي اش را در قبال بحران سوريه پس از انتخابات رياست جمهوري مشخص خواهد کرد .

منابع آگاه و  موثق گفتند دولت آمريکا در تلاش است در مرحله کنوني از همه قضايا و مسائل و پرونده هاي مطرح در خاورميانه فاصله بگيرد تا نتايج انتخابات رياست جمهوري اين کشور مشخص شود .

اين منابع گفتند آمريکا کار ارزيابي در پايتختهاي اروپايي را آغاز کرده است اما نتايج حاصله از اين ارزيابي با تمايل واشنگتن همخواني ندارد زيرا کشورهاي  اروپايي ذيربط با هرگونه طرحي براي مداخله نظامي در بحران سوريه مخالفند و اين موضع گيري نيز ناشي از بحران اقتصادي است  که اروپا از آن رنج مي برد .

اين منابع گفتند با توجه به اين موضع اروپا ، آمريکا براي حل بحران سوريه به شيوه هاي سياسي و پرهيز از گزينه نظامي ، تمايل بيشتري خواهد داشت .

اين منابع گفتند پيشنهاد  عربستان و قطر براي تأمين مالي عمليات نظامي عليه سوريه شايد کشورهاي  اروپايي و حتي آمريکا را براي ورود به مسير خطرناک نظامي که شايد به ضرر منافع آنها تمام شود متقاعد  نکند .

برچسب ها: سوریه ، مخالف ، نظامی ، حمله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.