سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

تحریم ها، فرصتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) تهران، تحریم خرید نفت ایران از سوی غرب و تحریم کنندگان را فرصتی تاریخی برای رونق اقتصاد، افزایش استقلال اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

محمدهادی زاهدی وفا، در همایش « اقتصاد مقاومتی، اقتصاد بومی و درون زا » در شهرکرد، با بیان اینکه؛ مقاومت همانند جهاد، و بیانگر وجود یک دشمن خارجی است که ایران را در حال تحریم و فشار قرار داده است، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن قوت و قدرت فراوان، محکم و استوار به سوی اهداف و ارمان های خود حرکت می کند.
وی تصیرح کرد: تکمیل زنجیره تولید در کشور ضروری است و لازم است در این مسیر از تولید کننده، حمایت جدی کنیم.
زاهدی، از نظام بانکی و مالی، به عنوان یکی از تهدید های اقتصاد در کشور اشاره کرد و گفت: ضروری است نسبت به مردمی کردن اقتصاد تلاش جدی کنیم و با افزایش مشارکت مردم در این زمینه، نظام می تواند با اقتدار به جلو حرکت کرده و بابرخورداری از این پشتوانه مردمی، آثار تحریم را کاهش دهد.
رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) تهران، با تأکید بر اینکه می توان با دقت و برنامه ریزی مناسب، تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کرد، بیان داشت: می توانیم در این تهدید ها، در راستای ذخیره نفت و افزایش تولید قدم برداریم که این خود فرصت بزرگی به شمار می رود.
همایش « اقتصاد مقاومتی، اقتصاد بومی و درون زا »، با حضور مشاوران جوان دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری، در سالن همایش های شهید جعفرزاده استانداری چهارمحال و بختیاری، در شهرکرد، برگزار شد. /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.