سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در کنفرانس مطبوعاتی مانوئل ژوزه قبل از بازی با پیکان

مانوئل ژوزه: دنبال بهانه جویی نیستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هیچ گاه دنبال بهانه جویی برای فرار از شکست های اخیر نبودم.

مانوئل ژوزه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: شکست مقابل مس کرمان یک رویداد غیر قابل پیش بینی بود که پس از بازی با راه آهن برای ما حادث شد چون در مقابل راه آهن، بازیکنانم خوب دفاع کردند و گل زدند، باید شکست مقابل مس کرمان را فراموش کنیم و به فکر بازی با پیکان باشیم.

وی ادامه داد: علت باخت ها در کرمان اختلاف ارتفاع بود که باید یک روز زودتر به کرمان می‌رفتیم و با اعتماد به نفس بالا با آنها بازی می‌کردیم.

ژوزه در مورد تلخ ترین باخت گفت: باخت به مس کرمان یکی از تلخ ترین باخت های دوران مربی گری من بود چون بازیکنانم پس از بازی با راه آهن و پیروزی با روحیه در مقابل این تیم اعتماد به نفس بالا پیدا کرده بودند تا با بازی خوب به جایگاه های بالای جدول برسند.

وی ادامه داد: بازی های پرسپولیس در لیگ برتر خیلی سخت تر از گذشته است چون دیگر با این شکست ها سایر تیم ها احترام گذشته را برای پرسپولیس ندارند.

ژوزه در مورد بازی با پیکان گفت: بازی با پیکان در هفته چهاردهم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است چون باید با بهترین بازی و پیروزی دلنشین در ورزشگاه آزادی هواداران را به استادیوم بکشانیم و باید تماشاگران برای حمایت پرسپولیس فردا در روز بازی با پیکان ورزشگاه را پرکنند و تیم پرسپولیس را تشویق کنند.

وی ادامه داد: من به هواداران پرسپولیس حق می‌دهم که از بابت باخت های اخیر ناراحت باشند و مرا مقصر بدانند ولی تماشاگران باید به ورزشگاه بیایند و پرسپولیس را تا لحظه آخر بازی تشویق کنند و پس از پایان بازی اعتراض خود را اعلام کنند.

ژوزه تأکید کرد: ما پس از پایان برد راه آهن روند خوبی را پیش گرفته بو دیم که لیگ تعطیل شد و این یک ضربه به تیم پرسپولیس بود که روند رو به رشدی را در رقابت های لیگ برتر به خود گرفته بود ولی نفرات تیم در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته اند را در بازی با پیکان به پیروزی برسیم ودر ضمن آرامش تیم ما در بازی های حساس نقطه قوت ما می باشد که این آرامش را برای بازی با پیکان داریم.

وی ادامه داد: پیکان را به خوبی آنالیز کرده ایم دنبال بهانه جویی نیستم و کاملا نقاط ضعف و قوت پیکان را شناسایی کرده ایم.

ژوزه در مورد عملکرد ضعیف خط حمله پرسپولیس گفت: خط حمله پرسپولیس کم گل میزند چون مهاجمان باید آرامش داشته باشند تا در خط حمله با تمرکز بالا توپ های ارسالی را تبدیل به گل کنند ولی مهاجمان تیمم فشارهای روحی زیادی را متحمل می شوند ودر ضمن فشار نیز را از سوی تماشاگران به آنها انتقال پیدا می کند.

وی در مورد عدم حضور گردان در ترکیب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: اگر بازیکنی غیر از گردان در ترکیب اصلی نباشد حیف نیم شود ولی گردان در دروازه حضور نداشته باشد حیف خواهد شد در یک بازی به نیلسون فرصت دادم و او خودش را در دروازه ثابت کرد و با عملکرد خوبش در ترکیب اصلی قرار گرفت.

ژوزه اضافه کرد: اگر هر بازیکنی شرایط خوبی برای حضور در ترکیب ثابت تیم داشته باشد به طور حتم در ترکیب ابتدای بازی قرار می گیرد و قرار گرفتن بازیکنان در لیست 11 نفره به خاطر آمادگی آنها در طول تمرینات و بازی های پیش رو است.

وی در مورد عدم حضور کریمی خاطرنشان کرد: صحبت هایی که در مورد علی کریمی در روزهای گذشته داشتم تغییر نکرده است و در این مورد صحبت دیگری ندارم./با

برچسب ها: ژوزه ، پرسپولیس ، پیکان ، باخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.