سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

اقتصاد مقاومتی، پیش شرط رونق اقتصاد و توسعه اشتغال است

استاندار چهارمحال و بختیاری، اقتصاد مقاومتی را پیش شرط تحقق فرمان " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی "، رونق اقتصادی و توسعه اشتغال عنوان کرد.

علی اصغر عنابستانی، در همایش " اقتصاد مقاومتی، اقتصاد بومی و درون زا " در سالن همایش های استانداری چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: تشخیص حوزه های فشار، تلاش برای دفع، کنترل و بی اثر کردن آنها، تبدیل فشارها به فرصت، افزایش مشارکت همگانی مردم، کاهش وابستگی به واردات کالا و تأکید بر مزیت های تولید داخلی، از مهم ترین اصول تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در جنگ اقتصادی نابرابر با غرب و استکبار قرار دارد و مشارکت مردم با نظام جمهوری اسلامی، توسعه سرمایه گذاری و تولید را به همراه دارد. 
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردمی کردن اقتصاد و توانمند کردن بخش خصوصی، تلاش برای کاهش وابستگی به صنعت نفت‌، اصلاح الگوی مصرفف استفاده از توان تولید داخلی و استفاده حداکثری از زمان و منابع و امکانات فعلی از ضروریات و الزامات تحقق فرمان تولید ملی است.
عنابستانی، اصلاح ساختارها و قوانین دست و پاگیر از سوی دولتمردان و اصلاح رفتار از سوی مردم برای تحقق اقتصاد مقاومتی را ضروری عنوان کرد.
همایش « اقتصاد مقاومتی، ‌اقتصاد بومی و درون زا » با حضور مشاوران جوان دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری و سخنرانی رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) تهران در سالن همایش های استانداری چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد. /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.