سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سواحل گلستان در تابستان امسال جان 33 نفر را گرفت

222 نفر تابستان امسال در سواحل درياي خزر در سه استان گيلان، مازندران، و گلستان بر اثر غرق شدگي جان خود را از دست دادند كه اين ميزان نسبت به سال گذشته 45 درصد رشد داشته است .

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  از پايگاه خبري پليس، طي تابستان امسال 222 نفر در سواحل درياي خزر سه استان گيلان، مازندران، و گلستان بر اثر غرق شدگي جان خود را از دست دادند كه اين ميزان نسبت به آمار 154 نفري سال گذشته 45 درصد رشد داشته است. 
بر اساس اين گزارش از كل غرق شدگان در تابستان امسال 200 نفر مرد و 22 نفر زن بودند و در اين مدت بيشترين ميزان غرق شدگي با 104 فوتي در مرداد ماه ثبت شده است.
همچنين مرگ و مير ناشي از غرق شدگي در 6 ماه اول سال جاري نيز در 3 استان گيلان، مازندران، و گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 44 درصد افزايش داشته است.
در نيمه اول امسال 307 نفر در 3 استان گلستان، مازندران، و گيلان بر اثر غرق شدگي جان خود را از دست دادند كه اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل كه آمار فوتي ها 210 نفر بود 46 درصد افزايش داشته است.
گفتني است در 6 ماه اول امسال مازندران با 182 فوتي بيشترين ميزان مرگ و مير ناشي از غرق شدگي را دارد و استان گيلان با 92 فوتي و گلستان با 33 فوتي در رتبه هاي بعدي قرار مي گيرند. 
لازم به ذكر است در نيمه اول امسال ميزان غرق شدگي در مرداد ماه با ثبت 104 فوتي بيش از ديگر ماه هاي سال بود كه 70 نفر آن ها در سواحل استان مازندران، 28 نفر در سواحل گيلان و 6 نفر در سواحل استان گلستان غرق شده اند./ف
برچسب ها: سواحل ، گلستان ، تابستان ، دریا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.