سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزير بهداشت خبر داد:

مذاكرات مجلس و وزارت بهداشت براي برخورد با پديده زير ميزي

معاون درمان وزير بهداشت از جلسات برگزار شده در جهت ارايه راهکارهاي مبارزه با پديده زيرميزي خبر داد

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ به منظور نظارت دقيق و اثربخش بر ارايه دهندگان خدمات سلامتي، کارگروه مشترکي متشکل از وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکي و سازمان تعزيرات حکومتي تشکيل مي‌شود.

وي با اشاره به جلسات برگزار شده با کميسيون بهداشت و درمان مجلس درباره راهکارهاي برخورد و کنترل «پديده زيرميزي» گفت: در اين زمينه بحث‌هاي زيادي در کميسيون بهداشت مجلس صورت گرفت.
 
وي افزود: در برخورد با پديده زيرميزي بحث آن است که زيرساخت‌هاي ارايه خدمات مناسب در بخش دولتي بايد آماده شود تا به دنبال آن نياز مردم براي مراجعه به بخش خصوصي کمتر شود.
 
امامي رضوي ادامه داد: انتظار اعضاي کميسيون بهداشت مجلس نيز آن بود که نظارت جدي‌تري بر ارايه دهندگان خدمات سلامتي از جمله بيمارستان‌هاي خصوصي داشته باشيم.
 
معاون درمان وزير بهداشت گفت: در اين جلسه انتظارات طرفين براي برخورد با پديده زيرميزي بيان و راهکارهايي نيز پيشنهاد شد. به اين ترتيب کارگروه مشترکي متشکل از وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکي و سازمان تعزيرات حکومتي تشکيل مي‌شود تا نظارت دقيق‌تر، جدي‌تر و اثربخش‌تري را بر ارايه دهندگان خدمات سلامتي داشته باشيم.
 
وي همچنين درباره مبالغ در نظر گرفته شده در بودجه امسال حوزه سلامت به منظور پرداخت به پزشکان مناطق محروم به منظور ماندگاري اين پزشکان نيز گفت: حدود 20 درصد از اعتبارات اين موضوع در سال جاري محقق شده اما انتظار آن است که تا پايان سال اعتبارات اين موضوع به صورت کامل تخصيص يابد./ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.