سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تربیت امدادگر با روحیه ایثارگری هدف اصلی مسابقات کشوری رقابت مهر است

دبیر اجرایی بیست و چهارمین دوره مسابقات کشوری رقابت مهرگفت: مسابقات کشوری رقابت مهر با محوریت فرهنگی و امدادی هر ساله به منظور تربیت امدادگر با روحیه ایثارگری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان خاطره آزاد در اخرین روز از مسابقات کشوری رقابت مهر ویژه خواهران اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ارتقا سطح توانمندی و پویایی امدادگران است.
وی بیان داشت: در این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگان در حفظ رشته حفظ قران، اسکان اضطراری در رشته‌های برپایی چادر امدادی، گره زنی، ساخت سازه چوبی، و رشته حمل تخصصی با زیر رشته‌های تریاژ، حمل مصدوم، دوی امدادی و رشته های امداد و کمک‌های اولیه با رشته‌های سی پی آر ،بانداژ، آتل بندی و رشته زبان انگلیسی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
دبیر اجرایی بیست و چهارمین دوره مسابقات کشوری رقابت مهر افزود: بازدید از میدان نقش‌جهان ،باغ پرندگان، آثار تاریخی اصفهان، غبارروبی از مزار شهدا، خاطره گویی رزمندان هشت سال دفاع مقدس از برنامه‌های تفریحی برای جوانان جمعیت هلال احمر سراسر کشور است.
وی گفت: مسابقات کشوری رقابت مهر در سال‌های اخیر از پرطرفدارترین برنامه‌های امورجوانان جمعیت هلال احمر کشور بوده است که در پایان به شرکت‌کنندگان گواهینامه داده می‌شود.
آزاد تاکید کرد: به برگزیدگان این دوره از مسابقات 45 نشان به خواهران و 45 نشان به برادران به صورت 15 طلا، 15 نقره، 15 برنز اهدا می‌شود./س

برچسب ها: اصفهان ، هلال ، احمر ، مسابقات ، رقابت ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.