سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان شد

داعيه‌داران دلسوزي براي نظام چرا در فتنه 88 سکوت کردند؟

عضو جامعه روحانيت مبارز با مطرح کردن سوالي ادعاي دلسوزي سران سوخته جريان اصلاحات را زير سوال برد و گفت: چرا جريان اصلاحات آن زمان که موج توهم تقلب در انتخابات 88 را ايجاد کرد مدعي دلسوزي براي نظام و مردم نشدند؟!

حجت الاسلام محسن شبستري عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در رابطه با اظهارات محمد خاتمي مبني بر اينکه " دلم براي نظام، انقلاب و جامعه مي‌سوزد" اظهار داشت: رواج بي بند و باري در زمان رياست جمهوري خاتمي امري بديهي بود کما اينکه وابستگي به غرب در سياست خارجي اين دولت نيز حاکي از عدم دلسوزي وي براي نظام بود.

عضو جامعه روحانيت مبارز با بيان اينکه منشا برخي مشکلات کنوني ريشه در دوران اصلاحات دارد، تصريح کرد: اگر در دوره خاتمي بسياري از مسائل فرهنگي به صورت ريشه‌اي حل شده بود امروز شاهد ضربه‌هاي وارد شده به ارزش‌هاي اسلامي از سوي اين جريان نبوديم.

حجت‌الاسلام شبستري در ادامه با مطرح کردن سوالي ادعاي دلسوزي سران سوخته جريان اصلاحات را زير سوال برد و عنوان کرد: چرا جريان اصلاحات آن زمان که موج توهم تقلب در انتخابات 88 را ايجاد کرد مدعي دلسوزي براي نظام و مردم نشد؟!

عضو جامعه روحانيت مبارز خاطرنشان کرد: بيان چنين ادعاهاي واهي و بي اساسي تنها در جهت جوسازي برخي چهره‌هاي سوخته در آستانه انتخابات است هرچند که مردم آگاه و هوشيار ايران ارزش چنداني براي چنين سخنان تنش‌زايي قائل نيستند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: روحانیت ، اصلاحات ، دروغ ، نظام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.