سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيل کلينتون:

"رامني" از "سندي" هم بدتر است!

بيل کلينتون، رئيس جمهور سابق ايالات متحده، با اشاره به موج تخريبي گسترده اي که طوفان سندي ايجاد کرده، اظهار داشت: اگر "ميت رامني" رئيس جمهور آمريکا شود، از اين طوفان هم بدتر خواهد بود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري اسرائيلي نشناس نيوز؛ بيل کلينتون در حالي اين سخنان خود را در جمع حاميان حزب دمکرات آمريکا مطرح کرد که هردو نامزد تلاش مي کنند خود را بي توجه به تبليغات انتخاباتي نشان داده و وانمود کنند فقط نگران اموال و جان شهروندان طي طوفان سندي هستند.

کلينتون در ادامه اظهارات خود، گفت: بيش از 11 ساعت است با طوفاني شديد و مخرب مواجه شده ايم، اما چنانچه در انتخابات تصميم گيري درستي نداشته باشيم و فرد بي کفايتي مثل راممني را انتخاب کنيم، طوفاني به مراتب شديدتر و مخروب تر را در سراسر کشور شاهد خواهيم بود.
وي افزود: رامني در تمامي تبليغات خود، دروغهاي خنده داري را عنوان مي کند که من با شنيدن‌آنها دچار تهوع مي شوم. ايجاد 12 ميليون موقعيت شغلي در شرايطي که بحران اقتصادي گريبانگير بسياري از شرکت ها، ادارات و کارخانجات است، يکي از همين تبليغات مضحک وي مي باشد.
کلينتون با اشاره به آمارهاي اقتصادي موسسات معتبر طي سالهاي اخير، خاطرنشان کرد: اگرچه رکود مالي در کشور اوج گرفته، اما نرخ تورم و بيکاري در ماههاي اخير با کاهش مواجه بوده و اين بدين معناست که مسيري که در آن حرکت مي کنيم صحيح است، اما چنانچه رامني به کاخ سفيد راه يابد، مجددا شاهد تشديد تبعات اقتصادي و رکود مالي در کشور خواهيم بود.
رئيس جمهور سابق آمريکا، همچنين در سخناني غير ديپلماتيک رامني را "گاو بارکشي" خواند که تصميم دارد سراسر آمريکا را به بازار فروش محصولات چيني تبديل کند.
اين در حالي است که جو بايدن نيز در پاسيخ به اين اظهارات، گفته است؛ رامني براي پيروزي در انتخابات، تنها سکوت مي کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
حبيب
۰۷:۱۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۱
رامني و اوبا دو چهره پليدي هستند که با پيروزي هرکدوم از اين دو صهيونيست خبيث اوضاع جهاني به تباهي خواهد رفت.باميد ان روزي که وعده حق اشکار گردد و از امريکا و اسرائيل و انگليس و فرانسه و المان فقط نام کثيفشان باقي بماند.متنفرم از اين جنايتکاران تاريخ..اسلام ايران قران رهبري پاينده و جاويد باد.