سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

کشف 170 تن مواد مخدر در کردستان

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به گسترده بودن کشفیات مواد مخدر در این استان طی سال گذشته که به همت نیروی انتظامی اجرایی شده است و کشفیات قاچاق مواد مخدر در استان کردستان طی 12 ماه اخیر بیش از 170 تن بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حسن زاده با اشاره به جدیت جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه عملی و جدی با پدیده مواد مخدر گفت: هزار و 967 عملیات انجام شده مبارزه با مواد مخدر از سال 84 تا 89 در کشور، ایران را به عنوان علمدار مبارزه با مواد مخدر در دنیا مطرح کرده است.
وی یافزود : تاکنون دو هزار و 300 باند وارد کننده مواد مخدر در کشور شناسایی و منهدم شده است که این عملکرد نشان دهنده جدیت و همت جمهوری اسلامی ایران در راستای مقابله جدی با این بلای خانمان سوز در سراسر کشور است.
حسن زاده بیان کرد:29 درصد از ورودی های زندان ها را معتادان تشکیل می دهند و در کل 46 درصد از زندانیان فروشندگان، استفاده کننده و یا قاچاقچیان مواد مخدر هستند.
وی اعلام کرد: بر اثر افزایش و گسترش استفاده از اعتیاد در بین جوانان سرقت های خرد در کشور افزایش پیدا کرده است و کردستان دومین استان کشور است که کمترین آمار سرقت و بیشترین کشفیات در زمینه مواد مخدر را داشته است.
حسن زاده در ادامه گفت:اقدامات انجام شده مرزی در شرق کشور را به نسبت مناسب تر از نظارت در مرزهای غرب کشور دانست و با اجرایی شدن طرح حریم مرزی، نظارت بر ترددها افزایش یافته و عبور از مناطق ممنوع تا شعاع مشخص غیرممکن است.
برچسب ها: مواد ، مخدر ، کشف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.