سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسي : کميته المپيک نامه اي درباره تعليق فدراسيون ها ارسال نکرده است

وزير ورزش و جوانان کشورمان گفت: همه فعاليت فدراسيون هاي ورزشي جمهوري اسلامي ايران مطابق با مقررات و حقوق بين المللي و منشور المپيک است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ، محمد عباسي که براي شرکت در اجلاس بين المللي  صلح و ورزش به روسيه سفر کرده است، افزود: هدف از اين سفر شرکت در اجلاس بين المللي صلح و ورزش است اما چون در اين اجلاس مسئولان المپيک نيز حضور دارند فرصت خوبي خواهد بود تا در ديدار با آنها بگويم در ايران اسلامي همه ارکان و تشکل هاي ورزشي در کنار هم هستند و علاقه ندارند وارد مسايل حاشيه اي شوند.
وي گفت: البته کميته بين المللي المپيک در خصوص تعليق فدراسيون ها به  وزارت ورزش نامه اي ارسال نکرده و مسايل اخير بين برخي فدراسيون ها در داخل با فدراسيون بين المللي آن رشته ورزشي بوده است. آنچه در فدراسيون هاي ورزشي ايران اتفاق مي افتد از جمله انتخابات و اساسنامه ها کاملا قانوني و حقوقي و اراده ما رعايت ابعاد منشور المپيک و رعايت مقررات بين المللي است.
در ديدار با مسئولان کميته بين المللي المپيک تاکيد مي کنم امسال که ورزش ايران افتخارآفريني کرده است نمي خواهيم شيريني اين افتخار آفريني ها تحت شعاع اينگونه مسايل قرار بگيرد./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.