سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

اختصاص اعتبارات لازم از سوی وزارت علوم به دانشجویان مناطق زلزله زده

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر خواستار اختصاص اعتبارات لازم از محل صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشجویان مناطق زلزله زده اهر شد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، همتی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه اکثر دانشجویان ساکن مناطق زلزله زده ارسباران دچار خسارت هایی شده اند اختصاص اعتبارات بیشتر برای دانشجویان این منطقه را در جهت حمایت از دانشجویان و تقویت روحیه این عزیزان ضروری دانست.

وی، گفت: طی سال تحصیلی گذشته مبلغی قریب به سه میلیارد ريال به 400 نفر از دانشجویان از محل اعتبارات تخصیصی از سوی صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری وام به دانشجویان واحد اهر پرداخت شده است.

این مقام مسئول همچنین گفت: بالغ بر 1100 نفر از دانشجویان این واحد نیز از صندوق رفاه این دانشگاه جمعاً به مبلغ 5 میلیارد ريال تسهیلات پرداخت شده است.

معاون اداری و مالی واحد اهر افزود: خدمتگذاری به دانشجویان و حل مشکلات اداری و مالی با ارائه تسهیلات ویژه از برنامه های اصلی این حوزه بوده و در تلاش هستیم با ساز و کار ویژه بتوانیم در کمترین زمان ممکن در امور مالی دانشجویان و ارائه خدمات به این قشر فرهیخته تسهیل نمائیم. /س

 

برچسب ها: اختصاص ، اعتبارات ، مناطق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.