سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

13آبان استقلال ملت ایران را تثبیت كرد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مركزی گفت: رخداد تاریخ ساز 13 آبان 58 و تسخیر لانه جاسوسی آمریكا آزادی و استقلال ملت ایران اسلامی را در جهان تثبیت كرد.

نصراللهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: این روز بزرگ نماد خروش ملت ایران اسلامی علیه استكبار جهانی و نظام سلطه است كه نتایج آن هر روز بیشتر در دنیا آشكار می شود.

وی ادامه داد: روز ملی مباره با استكبار تنها به قشرهای دانش آموز و دانشجو خلاصه نمی شود بلكه همه ملت ایران در این روز انزجار خود را از نظام سلطه اعلام خواهد كرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان مركزی بیان كرد: 13 آبان روز تجلی میثاق دوباره ملت ایران اسلامی با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است كه موجب تزلزل پایه های نظام سلطه و استكبار جهانی شده است.

نصراللهی یادآور شد: روز 13 آبان، یادآور حوادث مهمی است كه در شكل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استكبار یعنی آمریكا از ایران نقش اساسی داشتند و مبارزه ضد استعماری ملت ایران ابعاد تازه و جدی تری یافت.

وی یادآور شد: آشنایی نسل جوان، دانش آموزان و دانشجویان با تبعید امام( ره) از ایران به تركیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریكا توسط دانشجویان پیرو خط امام ( ره) و كشتار مظلومانه دانش آموزان توسط ماموران شاه خائن در این روز تاریخ ساز ضروری است.

وی اضافه كرد: آیین و برنامه های روز ملی مبارزه با استكبار جهانی باید با شكوه تر از سال های گذشته برگزار شده و همه دستگاه ها و رسانه ها در این زمینه مشاركت جدی داشته باشند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.