سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

کمبود مصالح در برخی روستاهای اهر موجب کندی عملیات ساخت و ساز شده است

فرماندار اهر در بازدید از روستاهای زلزله زده اهر کمبود مصالح و پیمانکار در برخی روستاها را یکی از موانع تسریع در عملیات ساخت و ساز در روستاها آسیب دیده برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، رضا صدیقی گفت: در هر روستایی که تعامل و همکاری روستائیان با ستاد معین خوب بوده و مشارکت مردم با پیمانکاران بیشتر بوده و پیشرفت در ساخت و ساز نیز قابل توجه و خوب بوده است.

وی گفت: متأسفانه در برخی روستاها به جهت کمبود پیمانکار و مصالح ساختمانی پیشرفت قابل توجهی نداشته اند که امیدوارم با تأمین به موقع مصالح ساختمانی شاهد تسریع در عملیات اجرایی اماکن مسکونی در دست احداث باشیم.

رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان اهر منطقه ارسباران خصوصاً شهرستان اهر را یکی از مناطق سردسیر و کوهستانی برشمرد و افزود: تمام هماهنگی های لازم با مسئولین دست اندرکار و ستادهای معین بنیاد مسکن انجام شده که با بسیج تمامی امکانات و گسیل مصالح ساختمانی مورد نیاز به جهت فصل سرما در ساخت اماکن مسکونی روستائیان تسریع گردد.

وی، گفت: در اکثر روستاهای شهرستان اهر که خسارت کلی اماکن آنها بر اثر زلزله دیده سازه های 12 متری و 24 متری در کنار اماکن مسکونی در دست احداث آنها نصب شده که این افراد از چادرهای هلال احمر به این کانکس منتقل شوند/س

برچسب ها: کمبود ، مصالح ، عملیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.