سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

13 آبان ماه روز درهم شکستن ابهت استکبار جهانی است

فرماندار اهر در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم 13 آبان ماه گفت: این روز نماد درهم شکستن ابهت استکبار جهانی در بربر اراده ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، صدیقی، مردم مسلمان ایران را مردمی ولایت مدار و پاسدار ارزشهای والای اسلامی و شهدای انقلاب ذکر کرد که همیشه و همه جا پشت سر ولایت در تمامی صحنه های انقلاب حضوری پرشور و مؤثر داشته اند و با حضور حماسی خود توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده اند.

وی، پاسداشت و حضور پرشور دراین روز را نشان از پایبندی ملت ایران به آرمانهای انقلاب و باور ملت مقاوم و استوار ایران در مبارزه با زورگویان و استکبار جهانی برشمرد.

این مقام مسئول افزود: هرچه تهدیدها و فشار دول استکباری برای تحت فشار قرار دادن ملت ایران بیشتر می شود عزم ملت و دولت نیز برای مقابله با این تهدید ها بیشتر و اراده آنها جهت رسیدن به خودکفایی و دستیابی به فن آوری های نوین بیش از پیش نمایان می شود.

فرماندار اهر در ادامه با اشاره به زلزله اخیر منطقه افزود: همچنانکه مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان اهر علیرغم تمامی مشکلات براثر زلزله با حضور در راهپیمایی روز قدس وفاداری خود را به نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند و در 13 آبانماه نیز با برنامه ریزی های انجام شده و با حضور اقشار مختلف مردم بخصوص اساتید، دانشجویان، فرهنگیان و دانش آموزان بار دیگر بیعت ناگسستنی خود را با آرمانهای انقلاب و پشتیبانی از ولایت اعلام خواهند داشت. /س

برچسب ها: درهم ، شکستن ، استکبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.