سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين/

شهید فهمیده بهترین الگوی دانش‌آموزان

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی شهید فهمیده را بهترین الگوی دانش‌آموزان معرفی و گفت: شهدا ستاره‌هایی هستند که راه را به ما نشان می‌دهند و شهید فهمیده نیز بهترین الگو برای دانش‌آموزان است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره شهدای بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان البرز در جمع دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌های معزز شهدا ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت دهه ولایت و هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: خانواده‌ها باید الگوهای مناسبی را که در بین شهدا می‌توان یافت، به فرزندان خویش معرفی کنند.

وی بهترین الگوی دانش‌آموزان را شهید حسین فهمیده معرفی و تصریح کرد: رمز موفقیت انسان‌ها در زندگی داشتن الگوی مناسب است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهید فهمیده علاوه بر داشتن توانایی علمی بالا، با شرکت در مسائل سیاسی از بینش سیاسی بیشتری نسبت به هم‌سن و سالان خود برخوردار بود.

حسینی خطاب به دانش‌آموزان ابراز کرد: باید روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی را از شهید فهمیده آموخت و با صبر و بردباری خانواده خود را در مشکلات اقتصادی همراهی و توقع خود را کاهش داد.

به برکت خون شهدا توانستیم مقابل دشمنان ایستادگی کنیم

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: دشمنان ایران در زمان حاضر به برکت خون شهدا توانایی مبارزه مسلحانه با ایران را ندارند و به همین دلیل به تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی علیه ملت و دولت ایران روی آورده‌اند.

حسینی با اشاره به دلایل افزایش قیمت بیان کرد: علاوه بر فشارهای دشمنان و روند تورم در کشور، احتکار برخی سرمایه‌داران و بی‌تدبیری در برخی از مسائل اقتصادی دلایل گرانی‌های اخیر بوده است.

قناعت در مصرف و خرید کالای ایرانی

حسینی خاطرنشان کرد: ملت ایران باید همانند گذشته با تدبیر امور، علاوه بر قناعت پیشگی در مصرف، کالای ایرانی خریداری کنند تا از این رو با حمایت مؤثر از هم‌وطنان خود وضعیت نامناسب اقتصادی را بهبود بخشند و فشار ناشی از تحریم‌ها را کم‌تر کنند.

وی در خصوص فرهنگ‌سازی استفاده از کالای ایرانی ابراز کرد: صدا و سیما باید در تمام برنامه‌های رسانه‌ای خود اجناس ایرانی را تبلیغ کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استفاده از کالاهای ایرانی در تمام برنامه‌های رسانه‌ای موجب ترویج فرهنگ تولید ملی و تشویق مردم به خرید کالای داخلی می‌شود.

حسینی در خاتمه با بیان اینکه گردانندگان صنعت کشور اغلب از قشر جوان هستند، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید با عنایت الهی به علم‌آموزی پرداخته تا بتوانند نقش مؤثری در آینده جامعه داشته باشند./ج1

برچسب ها: قزوین ، شهیدفهمیده ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.