سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براتلو در جمع مسئولان بازرسي و ارزيابي دستگاه‌هاي اجرايي کشور عنوان کرد

همدلي و همفکري مسئولان راه عبور از جنگ نرم و اقتصادي دشمنان

معاون سياسي امنيتي استانداري تهران گفت: مديريت درست و صحيح بسياري از مشکلات ناشي از تحريم‌هاي دشمنان را خنثي مي‌سازد لذا ما به تمامي دشمنان اثبات مي‌کنيم که اهل مقاومت بوده و سختي‌ها را تا آخرين نفس به جان مي‌خريم.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران صبح امروز (سه شنبه) صفرعلي براتلو معاون سياسي امنيتي استانداري تهران در جمع مسئولان بازرسي و ارزيابي عملکرد دستگاه‌هاي اجرايي کشور در موزه فرش ايران به نقش مديريت صحيح در کاهش مشکلات در کشور پرداخت.

وي در ابتدا با تبريک اعياد قربان و غدير و فرا رسيدن 13 آبان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني گفت: 13 آبان روز با عظمت و بزرگي براي ايران اسلامي بوده و تقارن اين روز با عيد سعيد غدير خم بر بزرگي آن افزوده است.

براتلو با اشاره به تبليغات دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران تصريح کرد: دشمنان نظام درصدد هستند تا تعادل ما را بر هم زنند لذا تمامي مسئولين و ملت بزرگوار ايران بايد بدانند ما در حال حاضر با جنگ نرم و اقتصادي با دشمن مواجهيم و با همدلي و همفکري مي‌توانيم به راحتي از اين مرحله عبور کنيم.

معاون سياسي امنيتي استانداري تهران با انتقاد از برخي سوء مديريت‌ها در کشور خاطر نشان کرد: مديريت درست و صحيح  بسياري از مشکلات ناشي از تحريم‌هاي توخالي دشمنان را خنثي مي‌سازد لذا ما به تمامي دشمنان اثبات خواهيم کرد که اهل مقاومت بوده و سختي‌ها را تا آخرين نفس به جان مي‌خريم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بازرسی ، براتلو ، دشمنان ، نظام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.