سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از عید قربان تا عید الله اکبر

معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 اعلام کرد: در سطح نواحی پنج گانه جشن ها و فعالیت هایی در دهه ی ولایت و امامت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، معاونت اجتماعی و فرهنگی محمود منیعی گفت: از عید قربان تا غدیر در سطح پنج ناحیه منطقه 7 با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ علوی، تقویت وحدت ملی و انسجام اسلامی و با تاکید بر عید غدیر به عنوان عید الله اکبر این دهه را جشن می گیریم.

محمود منیعی در ادامه ارتقای نشاط اجتماعی عموم شهروندان و گسترش و تعمیق فعالیت های فرهنگی مرتبط با سیره و سنت ائمه معصومین (ع) را از اهداف برنامه های اجرایی این دهه دانست.

وی تاکید کرد: در سرای محله خاقانی با همکاری حوزه معاونت بسیج جشنی با عنوان برنامه فرزندان ولایت و بیدادگران آسمان با حضور شهردار برگزار می گردد و در ادامه در سطح مساجد و بوستان های منطقه 7 در هر ناحیه 2 محله جشن سراسری ولایت و امامت در این دهه برگزار می گردد.

محمود منیعی بازدید از خانواده شهدا در هر ناحیه یک خانواده و جشنواره شمسه نهج البلاغه با همکاری نواحی پنج گانه و برگزاری نمایشگاه عکس و اثار خوشنویسی در ناحیه 2 شهرداری با محوریت غدیر، امامت، توحید و حج ابراهیمی و نیایش را در لیست برنامه های اجرایی خود در این دهه اعلام کرد.

همچنین معاونت فرهنگی اجتماعی محمود منیعی از اجرای 110 جشن در مدارس دخترانه در مقطع راهنمایی و دبیرستان و 110 جشن در مدارس پسرانه در این مقاطع با عنوان خبر دهید به باران غدیر می آید خبر داد./ل

برچسب ها: جشن ، عید ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.