سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

چهارجودوکار استان به اردوي تيم ملي دعوت شدند

دبيرهييت جودوي استان قزوين از دعوت چهارجودوکار استان به تيم ملي جوانان و بزرگسالان کشورمان خبر داد .

حميد فرماني در گفتگو با  خبرنگار  باشگاه خبرنگاران  قزوين اظهار کرد : با تصميم کادرفني تيم هاي ملي جودو جوانان و بزرگسالان , رامين صفويه, عليرضاشيري نوکنده اي , بهزاد محرمي و آرش قرباني به همراه 23 جودوکار ديگر کشورمان به اين اردو فراخوانده شدند .

وي عنوان کرد : اين اردواز چهاردهم آبان ماه به مدت 9 روز در سالن جودو مجموعه ورزشي کبکانيان تهران آغاز مي شود و نفرات برتر اين ارردو جواز حضور در رقابت هاي جودوقهرماني جهان را که فروردين ماه سال 92 برگزار مي شود را کسب مي کنند .

فرماني با اشاره به توانايي هاي چهار جودوکار قزويني دعوت شده به اردوي تيم ملي گفت : خوشبختانه جودوکاران استان در وضعيت آمادگي مطلوبي به سر مي برند و انتظارمي رود با توجه به اين که از تلاش و انگيزه بالايي برخوردارهستند بتوانند با درخشش خود نظر کادر فني تيم هاي ملي جودو را براي حضور درتورنمنت هاي بين المللي و رقابت هاي جهاني کسب کنند .

دبير هئيت جودواستان با اشاره به استعداد بالاي رامين صفويه دراردوي تيم ملي جوانان کشورمان گفت : اين ورزشکار شايسته استان از سن پاييني برخورداراست کهسال گذشته تيم جودودانش آموزي کشورمان را در رقابت هاي قهرماني دانش آموزان جهان همراهي کرده است .

وي يادآورشد: بهزاد محرمي ازديگر جودوکاران خوب و ارزنده استان در تيم ملي جودو بزرگسالان کشورمان به شمار مي رود که از سابقه بالايي برخورداراست و انتظار مي رودبا شايستگي هايي که دارد بتواند جواز حضور در تيم ملي کشورمان را کسب کند .

فرماني همچنين با اشاره به اين که اين هيات ورزشي از علاقه منداني که مايل هستند در اين رشته ورزشي فعاليت داشته باشند ثبت نام به عمل مي آورد افزود: جودوکاران نونهال و نوجوان قزوين روزهاي فرد و جودوکاران جوان و بزرگسال روزهاي زوج در سالن جودو مجموعه ورزشي غدير قزوين زير نظر مربيان تمرين مي کنند ./س

برچسب ها: جودو ، تیم ملی ، دعوت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.