سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلوعی خبر داد:

بهره‌برداری از 3 بوستان جدید در غرب تهران

به منظور استفاده بهینه از پتانسیل‌های منطقه در توسعه فضای سبز و حفظ محیط زیست سه بوستان جدید به مساحت 18هزارمترمربع در غرب تهران احداث وبه بهره برداری رسید.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه5 سعید طلوعی با اعلام این خبرگفت: به منظور استفاده بهینه از فضاهای موجود و پتانسیل منطقه در افزایش سرانه فضای سبز و حرکت در مسیر توسعه پایدار شهری، بوستان‌های محلی و فرامحلی احداث می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر 160بوستان در منطقه وجود دارد افزود: هم‌اکنون عملیات احداث سه بوستان تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است و مابقی نیز در آینده نزدیک تکمیل می‌شود.
 
شهردار منطقه 5 افزود: بوستان‌های فاطمیه  به مساحت 5747 متر مربع ، ساناز به مساحت 8458 متر مربع و المهدی به مساحت 3100مترمربع احداث و آماده بهره‌برداری است.
 
 طلوعی احداث و توسعه فضای سبز در بدنه بزرگراه‌های شهید آبشناسان ،حکیم ،ستاری، باکری، همت و همچنین بازپیرایی فضای سبز بوستان‌های نغمه، شرق آزادی و... را از دیگر طرح‌های اجرایی منطقه برشمرد.
 
وی سرانه فضای سبز منطقه را 25متر مربع به ازای هر نفر عنوان کرد و گفت: با وجود فضای سبز بدنه بزرگراه‌ها رمپ و لوپ‌ها، لچکی‌ها، 163 بوستان و همچنین کوهسار سرانه فضای سبز منطقه از وضعیت مطلوب و متناسب با استانداردهای جهانی برخوردار است.
 
شهردار منطقه 5 ادامه داد: به منظور استفاده بهینه از فضای موجود در غنی‌سازی اوقات فراغت زمین بازی کودکان و توسعه فضاهای ورزشی در محلات نصب وسایل بازی و ست ورزشی در برنامه‌ها پیش‌بینی شده است./ل
برچسب ها: بوستان ، جدید ، غرب ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.