سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قوام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تشديد حملات تروريستي در سوريه؛ تلاش براي بازگرداندن هيبت دروغين صهيونيست‌ها

يک کارشناس سياست خارجي، پرواز پهپاد حزب‌الله بر فراز سرزمين‌هاي اشغالي را عاملي در فرو ريختن هيبت دروغين رژيم صهيونيستي دانست و گفت: حملات بي‌شمار به نوار غزه و تلاش براي تشديد حملات تروريستي در سوريه در راستاي بازگرداندن اين هيبت دروغين است.

مصطفي قوام در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحقير رژيم صهيونيستي در سطح جهان اظهار داشت: پس از شکست رژيم صهيونيستي در جنگ‌هاي 33 و 22 روزه، چهره پوشالي اين رژيم فرو ريخت و جهانيان مشاهده کردند که جبهه مقاومت و به‌ويژه حزب‌الله با تکيه بر اعتقادات ديني، توانست ارتش اين رژيم را به زانو درآورد.

وي با تأکيد بر اينکه رژيم صهيونيستي به شدت تحقير شده است، افزود: اين رژيم غاصب سعي دارد چهره مخدوش خود را بازسازي کرده و دوباره قدرت خود را به اثبات برساند.

قوام پرواز پهپاد حزب‌الله بر فراز سرزمين‌هاي اشغالي را عاملي در فرو ريختن هيبت دروغين رژيم صهيونيستي دانست و ادامه داد: حملات بي‌شمار به نوار غزه و تلاش براي تشديد حملات تروريستي در سوريه در راستاي بازگرداندن اين هيبت دروغين است.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان يادآور شد: رژيم جعلي صهيونيستي سعي دارد با اجراي اقدامات خرابکارانه و تحت‌الشعاع قرار دادن منطقه، به‌زعم خود شکست سختي که مقابل حزب‌الله لبنان، متحمل شد را جبران کند.

انتهاي پيام/ش3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.