سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تولید اولین نرم افزار کم حجم و پر محتوای پاسخ به شبهات غدیر

نرم افزار کم حجم و پر محتوای پاسخ به شبهات غدیر تولید شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مسئول فنی نرم افزار قدیر گفت: نرم افزار غدیر شامل 67 پرسش و پاسخ در 9 موضوع می باشد که پس از بازبینی صدها پرسش و پاسخ به محور واقعه غدیر انتخاب شده که متوسط هر پاسخ 3 صفحه و با رفرنس به منابع معتبر و بعد از اصلاح براي استفاده در نرم افزار آماده شده است.

حجت الاسلام رضوی ادامه داد : موضوعاتی از جمله ، حدیث غدیر ، غدیر در قرآن ، پیامبر و غدیر،امام علی (ع) و غدیر،غدیر در کلام اهل بیت (ع) ، صحابه و غدیر، اهل سنت و غدیر، عید غدیر و سایر مباحث غدیر در آن طراحی شده است .

مسئول فنی نرم افزار غدیر در ادامه با اشاره به تنوع پرسش ها در نرم افزار غدیر تصریح کرد: پرسش و پاسخ هایی که در این نرم افزار گنجانده شده شامل به چهاردسته مشخص کلامی ، قرآن و حدیث، روایی ، و شبهاتی که در خصوص اصل غدیر مطرح شده می‌باشد که امیدواریم بتواند پاسخ گویی شبهات باشد با این حال در این مرکز به روی همه باز است و کسانی که دوست دارند حضوری سئوالات خودشان ر ا مطرح کنند می توانند حضوری نیز مراجعه کنند.

حجت الاسلام رضوی خاطر نشان کرد :برای بهره برداری مبلغین دهه محرم ، دومین نرم افزار از سری نرم افزار های کم حجم،کم هزینه ، نشر آسان در اختیارطلاب و فضلا قرار خواهد گرفت ./س

برچسب ها: قم ، نرم افزار ، غدیر ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.