سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین اجلاس سراسری بانوان فرهیخته برگزار می­شود

نخستین اجلاس سراسری بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پیگیری و بررسی مطالبات اساتید، دانشجویان و کارکنان زن دانشگاه با حضور دکتر فرهاد دانشجو 14 آبان در واحد علوم و تحقیقات برگزار می­شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی؛ مجتبی اکبری مدیر کل تشکل­های سیاسی و اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این خبر افزود: این اجلاس برای نخستین بار با حضور بیش از 100 نفر از بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پیگیری مطالبات، برنامه­ها و وضعیت جاری دانشگاه بعد از تغییرات برگزار می­شود.

وی ادامه داد: در این اجلاس بانوان دانشگاه آزاد اسلامی بدون واسطه با ریاست دانشگاه دیدار و گفت­وگو می کنند.
 
مدیر کل تشکل­های سیاسی و اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد:  بنیاد شکل­گیری این گردهمایی توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خراسان شمالی در خصوص سبک زندگی در نقش خانواده و بنیاد و تحکیم آن در قالب شعار خانواده پایدار و اندیشه اثرگذار در سایه ولایت است.

وی ، حضور در مزار شهدای گمنام واحد علوم و تحقیقات و دیدار با خانواده­های معظم شهدای هسته­ای را از دیگر برنامه­های این اجلاس دانست.

اکبری با اشاره به شکل گیری دبیرخانه دائمی اجلاس زنان در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار امیدواری کرد که به طور منسجم و هدفمند ستاد مرکزی بانوان فعال و به امور و مطالبات آنان رسیدگی شود. /ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.