سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ششمين سمپوزيوم بين المللي مخابرات برگزار میشود

ششمين سمپوزيوم بين المللي مخابرات از تاريخ 16 لغايت 18 آبان ماه سال جاري توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران در این سمپوزیوم که  با حضور دكتر تقي پور، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، دكتر دانشجو وزير علوم و فناوري و فرانسيس گابريل رانسي، رئيس اداره ارتباطات راديويي اتحاديه بين المللي مخابرات برگزار میشود آخرين پيشرفتهاي علمي و پژوهشي، آينده تكنولوژي هاي مخابراتي و همچنين مفاهيم و تئوري هاي جديد توسط صاحبنظران و صاحبان تكنولوژي در اين حوزه ها و در قالب مقالات علمی و كارگاه هاي آموزشي، سخنراني هاي كليدي و ميزگردها ارائه خواهد شد.
 
بنا براین گزارش: اين همايش که  هر دو سال يكبار با هدف هم انديشي در حوزه هاي مخابرات و كامپيوتر برگزار مي شود ؛ 570 مقاله و پيشنهاد 64 كارگاه آموزشي را از 24 كشور جهان دريافت نموده كه از اين ميان 255 مقاله و 19 كارگاه آموزشي پس از ارزيابي در 6 كميته فني كه با حضور 47 محقق و انديشمند از دانشگاه و صنعت تشكيل گرديده، انتخاب شده است.
 
گفتنی است: محورهاي اين سمپوزيوم آنتن و امواج ، مخابرات بي سيم ، سيار و ماهواره اي، سيستمهاي مخابرات نوري، تئوري شبكه هاي مخابراتي، فناوري اطلاعات، امنيت اطلاعات، تصميم سازي و برنامه ريزي در زمينه هاي ICT و موارد استراتژيك در حوزه ICT است .
 
یاد آور میشود: پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات اين سمپوزيوم را با همکاري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، انجمن مهندسي برق و الكترونيك ايران ( IAEEE ) و بخش ايران IEEE برگزار مي كند که در حاشيه آن يك نمايشگاه جانبي با حضور شركتها و موسسات داخلي و خارجي به منظور ارائه آخرين دستاوردها و تكنولوژي هاي خود برگزار مي شود. /ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.