سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ از سری رقابت های جام باشگاه های آسیا؛

تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار به مصاف الاهلی بحرین می رود

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: برای صعود به مرحله بعدی جام باشگاه های آسیا نیاز به برد در برابر تیم الاهلی بحرین داریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد قاسم شعبانپور گفت: در نخستین بازی از ساعت 14 روز جمعه 12 آبان ماه در دوحه قطر با هدف پیروزی به مصاف الاهلی بحرین خواهیم رفت.

 

وی افزود: در گروه C این رقابت ها تا روز 25 آبان ماه علاوه بر بازی با نماینده بحرین با تیم های العربی کویت، جینگ سو چین و المظهر عربستان به رقابت خواهیم پرداخت.

 

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار اظهار کرد: با هدف قهرمانی وارد این رقابت ها شده ایم و باید این مسیر را پله پله با پیروزی طی کنیم.

 

شعبانپور ادامه داد: صبح روز سه شنبه 9 آبان ماه تهران را به محل برگزاری مسابقات ترک خواهیم کرد و با انجام دو روز تمرین سنگین، در روز پنجشنبه با تمرین سبک برای بازی اول مقابل الاهلی بحرین آماده خواهیم شد.

 

وی در خصوص دو بازیکن خارجی قرضی تیم ثامن الحجج(ع) اظهار کرد: میلوس پسیچ کوبائی و پاوان لوپز بوسنیائی فردا به قطر سفر خواهند کرد تا تیم ما را از روز سه شنبه همراهی کنند.

 

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار درباره بازی های لیگ برتر هندبال کشور گفت: با توجه به حضور در مسابقات باشگاه های آسیا، بازی های هفته چهارم، پنجم و ششم در زمان اعلامی فدراسیون انجام خواهد شد.

 

یاداوری می شود: نماینده هندبال خراسان رضوی در جام باشگاه های آسیا شب گذشته 6 آبان ماه به منظور استمداد از امام رضا(ع) برای کسب موفقیت در این رقابت ها به زیارت حرم مطهر آن امام بزرگوار رفتند. /س

برچسب ها: هندبال ، ثامن ، الاهلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۱
درود بر سبزوار بزرگ ما قهرمان میشویم یا الاه مدد کن