سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

آمار طلاق کشور در شأن جامعه اسلامی نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آمار طلاق کشور در شأن جامعه اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی در مراسم گرامیداشت دهمین سال تاسیس شوراهای حل اختلاف افزود: افزایش آمار طلاق ریشه در دوری از ارزشهای اسلام ناب محمدی دارد.

وی با اشاره به تعالیم حیات بخش اسلام و تاثیر احکام الهی در سعادت دنیوی و اخروی انسانها گفت: آسیبهای اجتماعی، جرائم و اختلافات ریشه در دور بودن از معنویات دارند.

امام جمعه اردبیل افزود: اسلام دین مودت و دوستی، برادری و برابری و آسایش و امنیت است و هر اندازه ابعاد دین اسلام و آرمانهای انقلاب اسلامی به درستی و صحیح تبیین و ارائه شود به همان میزان از دغدغه ها و مشکلات جامعه و مردم کاسته خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی به جایگاه ارزشمند نهاد مردمی شوراهای حل اختلاف در صیانت از کانون خانواده ها و ارتقای سلامت اجتماعی اشاره کرد و افزود: بسیاری از آسیبهای اجتماعی، زاییده پدیده طلاق است.

وی با اشاره به شیطنتهای استکبار علیه ملت ایران، ترس و هراس آنها از گسترش اسلام اصیل را عامل هجمه ها عنوان کرد و گفت: خانواده ها در دفاع از اصول و آرمانهای انقلاب و حریم مقدس دین، نقش بسزایی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مهمترین عامل پیروزی در جنگ نرم کنونی، توجه خانواده ها به مسائل تربیتی و آموزشی فرزندان بر پایه تعالیم آسمانی و الگوهای دینی است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی از متولیان فرهنگی خواست در تبیین قبح و نمایش چهره تیره ناهنجاریهای اجتماعی، بیش از پیش همت لازم را داشته و از این طریق و با ایجاد خود کنترلی در افراد در معرض خطر و ناهنجاریها، موجب پیشگیری از جرائم و آسیبهای اجتماعی شوند./س 

 

برچسب ها: اردبیل ، آمار ، طلاق ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.