سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

مسئولیت سنگین مسئولان به علت بینش عمیق جوان امروزی

جوانان امروز دارای بینش و فهم عمیقی از مسائل روز هستند که این مهم وظیفه مسئولان را سنگین‎تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان،


معاون وزیر و دبیر ستاد ملی ساماندهی امور جوانان کشور گفت: باید این نکته را هرگز فراموش نکنیم که هر جوان ایرانی فارغ از هر گرایشی عاشق میهن خود است و به تناسب شرایط حضور خود را محکمتر از قبل اعلام خواهد کرد.

اکبری افزود: خوشبختانه در استان زنجان برای امور جوانان وقت گذاشته شده و اقدامات خوبی صورت گرفته است که از جمله آنها می‌توان به فعالیت باشگاه نگاه جوان و بنیاد ازدواج کوثر اشاره کرد که به دلیل نوع عملکرد و اهداف مدنظر، بسیار خوب و منحصر به فرد عمل میکنند و نگاه رنگین کمانی به جوانان طیفهای مختلف کرده و استعداد آنان را به منصه‌ظهور میرساند.

وی با بیان این که مشکلات ازدواج جوانان مشکلات اقتصادی نیست بلکه مشکلات فرهنگی است،تصریح کرد: باید توجه شود که اقشار مختلف جامعه نیازهای مختلفی دارند و مسئولان می‌بایست براساس تفاوت نیازها برنامه‌ریزی کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه 15 جلسه در راستای تأکید به منشور تربیتی نسل جوان برگزار شده است، یادآور شد: امیدواریم این طرح نیز تا پایان بهمن‌ماه نهایی شود. براساس این طرح وظایف دستگاههای مختلف ابلاغ و براساس آن بودجه اختصاص خواهد یافت.

اکبری با اشاره به اینکه جوان ایران گنجینهای بزرگ برای ملت به شمار میآیند، ابراز کرد: به دور از هر نوع گرایش باید در راستای اعتلای فرزندان کشور برنامه‌ریزی کرده و گام برداشت و خوشبختانه مسئولان تاکنون در این رابطه تا حدی موفق عمل کرده‌اند.

 
برچسب ها: مسئولیت ، مسئولان ، جوان ، بینش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.