سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکيد میشل سلیمان بر لزوم گفتگوي ملي به عنوان تنها راه حل بحران سياسي

میشل سلیمان، رئیس جمهور لبنان، روز دوشنبه تاکید کرد گفتگو تنها راه حل بحران سیاسی این کشور است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان ،  رئیس جمهور این کشور بر این مسئله تاکید دارد که گفتگوی ملی میان گروهها و احزاب مختلف فعال در این کشور همچنان تنها راه مطمئن برای حل و فصل بحران سیاسی کنونی است.
میشل سلیمان خاطر نشان کرد گفتگوی ملی باید بر پایه نیات و اهداف خوب استوار شود و مذاکره کنندگان باید با دیدگاههای باز و با اولویت دادن به منافع ملی کشور با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر کنند. سلیمان افزود مذاکره تنها راه حفاظت از کشور در برابر خطرات خارجی به ویژه تهدیدهای رژیم اسرائیل، تجاوز گریهای روزمره و نقض مکرر قطعنامه هزار و هفتصد و یک شورای امنیت سازمان ملل متحد توسط این رژیم است.
رئیس جمهور لبنان بار دیگر روز دوشنبه از رهبران سیاسی احزاب و گروههای رقیب در کشورش خواست اوضاع حساسی را که در حال حاضر منطقه با آن روبرو شده است مدنظر قرار دهند و با دوراندیشی و اراده ای قاطع برای حفاظت از کشور در برابر تمام خطرات و تهدیدها تلاش کنند.
به گزارش خبرگزاری شین هوا از بیروت، در حال حاضر رئیس جمهور لبنان با روسا و رهبران احزاب سیاسی رقیب در کشورش رایزنی می کند تا آنها را به از سرگیری گفتگوی ملی ترغیب کند. از نوزدهم ماه مه که وسام الحسن، رئیس اداره اطلاعات نیروهای امنیتی لبنان، در انفجاری در بیروت کشته شد، میشل سلیمان تلاشهای خود را برای فراهم کردن شرایط گفتگوی ملی در لبنان افزایش داده است.
برچسب ها: بین الملل ، لبنان ، سلیمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.