سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهقان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

احتمال ائتلاف جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با جامعتين براي انتخابات 92

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در پاسخ به اين سوال که آيا اين جمعيت براي انتخابات با جامعتين ائتلاف مي‌کند يا خير، گفت: گروه‌هاي سياسي بررسي‌هاي خود را آغاز کرده و در صورت وحدت به سمت ائتلاف خواهند رفت.

محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: عدم وجود يک معيار و ملاک براي کانديداتوري، ايجاب مي‌کند که به سمت اصلاح قانون انتخابات برويم و داشتن يک هيئت اجرايي به اصلاح قانون انتخابات کمک مي‌کند.

وي در رابطه با تشکيل هيئت اجرايي اينگونه بيان داشت: تشکيل يک هيئت مرکزي با وجود افراد معتمد زير نظر وزير کشور و تاييد دادستان کل کشور امکان پذير است اما تعيين برخي ملاک‌ها براي رياست جمهوري مغاير با قانون اساسي بوده و بايد در کميسيون اصلاح شود.

نماينده مردم چناران با اشاره به تاييد 100 نماينده براي نامزدي در انتخابات گفت: اين طرح ورود به حوزه شوراي نگهبان بوده و خلاف قانون اساسي است.

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در پاسخ به اين سوال که آيا اين جمعيت براي انتخابات با جامعتين ائتلاف مي‌کند يا خير، تصريح کرد: گروه‌هاي سياسي بررسي‌هاي خود را آغاز کرده و در صورت وحدت به سمت ائتلاف خواهند رفت.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.