سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم هندبال ثامن مشهد:

برای قهرمانی در لیگ مبارزه می کنیم

علیرضا محبی گفت: با حریفان سرسختی در لیگ روبرو هستیم اما با این حال برای قهرمانی مبارزه می کنیم.

علیرضا حبیبی سرمربی تیم هندبال ثامن مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  نخستین سال حضورمان را در مسابقات لیگ برتر تجربه می کنیم از آغاز این رقابتها شرایط خوبی در تیم حاکم بوده است  و تاکنون توانسته ایم سه برد را در کارنامه خود داشته باشیم و با وجود اینکه با حریفانی سر سختی مواجه هستیم اما برای قهرمانی مبارزه می کنیم و برای رسیدن به آن می جنگیم.
وی تصریح کرد: دراین 4 دیداری که در رقابتهای لیگ برتر انجام داده ایم بازیکنان به وضعیت ایده الی رسده اند و با هم هماهنگ شده اند و تیم روند ر به جلویی را طی می کند.
حبیبی  در ادامه گفت:  در آینده  با تیم  های قدرتمندی مانند سپاهان و سبزوار روبرو خواهیم شد حریفانی که سابقه حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا دارند و جز قدر های ایران هستند با این حال ما کار خود را خواهیم که دو به امتیازات  ایش دیدارها فکرمی کنیم.
 وی اشاره کرد: هم اکنون با 6 امتیاز درمکان دوم مسابقات لیگ برتر قرار داریم البته با یک باز کمتر و آن به خاطر حضور درتورنمنت 5 جانبه قطر نتوانستیم انجام دهیم.
حبیبی  اشاره کرد: درتورنمنت قطر که هفته گذشته در این کشور برگزار شد ما نیز دعوت بودیم و به این رقابتها اعزام شدیم دراین بازیها چند بازی با تیم های  ملی قطر که  از کادر فنی و بازیکنان خارجی سود می برد و همچنین با تیم های الجیش والریان داشتیم و با اختلاف کمتری به آنهاباختیم
حبیبی یاد آور شد: هدف ما از این حضور برد  یا گرفتن نتیجه نبود می خواستیم بازیکنان محک بخورند و نقاط و قوت تیم مشخص شود و در کل از عملکرد بازیکنان دراین تورنمنت راضی هستم.
 وی تاکید کرد : تمامی هزینه های این سفر از سوی فدراسیون قطر تامین شده بود و ما هیچ هزینه ای را پرداخت نکردیم.
حبیبی گفت: در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر شنبه هفته آینده 13 آبان میزبان مس کرمان هستیم و به امتیاز این دیدار می اندیشیم.
 وی اظهار داشت:  مس از تیم های خوب لیگ برتری است و از بازیکنان خارجی سود می بردو حریف دست و پا بسته ای برای ما نیست.
 حبیبی  در ادامه گفت: در هفته چهار مسابقات لیگ  نیز به مصاف هپکو اراک رفتیم و با نتیجه 26 بر22 این حریف را شکست دادیم.
وی گفت: در برخی از پستهای تیم با مشکل روبرو هستیم بامدیر عامل  باشگاه صحبت کردیم که بازیکنان جدید بیاوریم و امکان دارداینها ایرانی یا خارجی باشند و باقدرت هر چه تمامتر در ادامه رقابتها رو دروی دیگر تیم ها بایستیم.
حبیبی در خصوص مرکز بین المللی  هندبال گفت: خوشبختانه ازراه اندازی مرکز بین المللی هندبال استقبال خوبی صورت گرفته است این مکانی که در اوایل اردیبهشت سال جاری در اصفهان افتتاح شد بعداز مدتی به تهران منتقل شد و هم اکنون به فعالیت خود می پردازد.
 وی اشاره کرد: در صدد هستیم برای این مکانی با هزینه شخصی اداره می شود اسپانسر پیدا کنیم و در تلاش هستیم تا باشگاههانیز از ما حمایت کنند.
حبیبی گفت: یکی دیگر از اهداف ما توسعه این مرکز وایجاد شعباتی در شهرستانها ست هر چند در برخی شهر این کار صورت میگیرد اما ما می خواهیم فراگیر تر شود.
 وی درپایان خاطر نشان کرد: ایجاد مرکز بین المللی هندبال  به این ورزش کشورمان کمک شایانی می کندو در جهت پیشرفت آن گام بر می دارد./ق

برچسب ها: قهرمانی ، لیگ ، مبارزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.