سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از اولویت های وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

استانداردسازی آمارهای اشتغال و بیکاری

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استانداردسازی آمارهای اشتغال و بیکاری به لحاظ ایجاد انسجام در جمع پذیری یکی از اولویت های راهبردی وزارتخانه است.

محمدحسین فروزان مهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: استانداردسازی آمارها به لحاظ مقایسه پذیری و ایجاد انسجام در جمع پذیری یکی از اولویت های کاری مرکز آمار و راهبردی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی افزود: بر این اساس انتظار داریم که سازمان های وابسته و حوزه های استانی در قالب نظام نامه آماری وزارتخانه جدید که در قالب بخشنامه ای ابلاغ خواهد شد نهایت همکاری را به منظور ایجاد هم افزایی در تولید آمارهای بخشی داشته باشند تا بتوانیم گام های موثری را در اجرای برنامه ها و مأموریت های وزارتخانه جدید برداریم.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع سعی شده در تدوین و تعریف ساختار تشکیلاتی جدید وزارتخانه ادغامی به نقش فرابخشی و فرامعاونتی این مرکز توجه شود. همچنین پیشنهاد کرده ایم که مرکز مستقیما زیر نظر مقام وزارت فعالیت کند تا بتوانیم با دسترسی به آمارهای روزآمد زمینه خدمت رسانی مطلوب و اثربخشی تصمیمات را دو چندان کنیم./ز

برچسب ها: انسجام ، آمار ، کارآفرینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.