سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش روسيه به ناکامي شوراي امنيت در محکوميت حملات تروريستي سوريه

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد ناتوانی شورای امنیت سازمان ملل در محکومیت حملات تروریستی سوریه ، طراحان اصلی این گونه حملات را به ادامه جنایات بیشتر ترغیب می کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، در این بیانیه که دوشنبه در پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه روسیه منتشر شد آمده است: اقدام دولت انگلیس که مانع رأی گیری درباره پیش نویس بیانیه پیشنهادی روسیه درباره حمله تروریستی بیست و ششم اکتبر در دمشق شد، سئوالات بسیار جدی را برای مسکو ایجاد کرده است.

« مسکو به دفعات توجه محافل گوناگون را به فعال شدن گروههای تروریست در سوریه و در رأس آنها گروه القاعده جلب کرده است که تاکنون مرتکب اقدامات تروریستی گسترده ای علیه غیرنظامیان، زیرساخت های اجتماعی، دولت و نهادهای اعمال کننده قانون در سوریه شده اند.»

به گزارش خبرگزاری شین هوا از مسکو ، وزارت امور خارجه روسیه همچنین به موضع اخیر انگلیس که اعلام کرده است تصویب بیانیه شورای امنیت سازمان ملل درباره صرفا یک حادثه جداگانه، اقدامی بی مورد و نابجا است اشاره کرد.

و اعلام نمود: «این واقعیت که برخی شرکای غربی در این وضعیت و در وضعیت های مشابه به وضوح سیاست یک بام و دو هوا را اعمال می کنند، باعث ایجاد مسائل حادی شده است.»

مسکو افزود: «ایجاد تمایز بین ترویست های « خوب » و « بد »، تلاش های بین المللی را برای مقابله با تروریسم تضعیف می کند.»
برچسب ها: روسیه ، شورای ، امنیت ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.