سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

انقلاب اسلامی توأمان استکبار ستیزی را در قالب تسخیر لانه جاسوسی به نمایش گذاشت

امام جمعه آبسرد گفت: در 13 آبان انقلاب اسلامی توأمان استکبار ستیزی و استبداد ستیزی را در قالب تسخیر لانه جاسوسی به نمایش گذاشت.

حجت‏ الاسلام سید احمد میر شریفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: روز 13 آبان به عنوان نماد مبارزه با استکبار، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران در سه دوره مختلف است که موجبات ثبت این یوم‏ الله بزرگ را فراهم ساخت.

وی ادامه داد: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، روز دانش‌آموز در 13 آبان 1357 و همچنین تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عناوین این سه واقعه تاریخی است.

میر شریفی اضافه کرد: خشکاندن ریشه‏ های استبداد، در هم شکستن ابهت آمریکا در جهان و مبارزه هم ‏زمان امام خمینی (ره) با استبداد سلطنتی و استعمار خارجی از برکات ارزشمند 13 آبان است.

امام جمعه آبسرد تحریک خشم آمریکا، اعمال فشار های بین‏ المللی، اجرای تبلیغات روانی و بلوکه کردن اموال کشورمان در آمریکا را نتیجه خصومت‏ های استکبار جهانی با اسلام خواند.

وی، قطع ارتباط سیاسی آمریکا و ایران در 20 مهر ماه 1359 را از دیگر برکات ارزشمند این روز تاریخی برشمرد.

میر شریفی افزود: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش‏ آموزان در حقیقت پاسداری از ارزش ‏های ناب اسلامی و تضمین ‏کننده تداوم انقلاب اسلامی بود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.