سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال در فیروزکوه به بهره برداری می رسد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران از افتتاح حداقل هزار واحد مسکن مهر در فیروزکوه در فاز نخست تا پایان سال 91 خبر داد.

ˈعلی ملکیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: بحمدالله در شهرستان فیروزکوه بر خلاف دیگر شهرستان های استان تهران، در مقوله مسکن مهر دستگاه های خدمات رسان دولتی جلوتر از مردم حرکت کرده اند و بسترسازی بسیار مناسبی صورت پذیرفته است.

وی گفت: زیرساخت های ضروری آب، برق، گاز و مخابرات در واحدهای مسکن مهر فیروزکوه آماده و مهیا شده است و سکونت افراد در این واحدها به قدر همت و تلاش آنان در تزریق آورده های نقدی شان به پیمانکاران در جهت تکمیل هر چه سریع تر منازل است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: اعتبارات پیاده روسازی ها و محوطه سازی ها نیز بطور کامل پیش بینی شده و ان شاء الله پس از تکمیل خدمات رسانی به تمامی واحدها، این مهم نیز اجرایی می گردد تا متحمل دوباری کاری و هزینه های اضافی نشویم.

وی تصریح کرد: با پیشرفت کار ملاحظه شده، هزار واحد مسکن مهر در فیروزکوه تا قبل از آغاز سال 92 تحویل متقاضیان خواهد شد.

گفتنی است در این زمینه تعداد چهار هزار و 242 واحد ملکی، تعاونی و انبوه ساز در شهرستان مشغول فعالیت می باشند.

ملکی همچنین از تخصیص 125 میلیون ریال وام ساخت منازل به روستائیان خبر داد و اذعان داشت: در یک قطعه زمین که درون طرح هادی روستا واقع شده باشد، به تعداد واحدهای پیش بینی شده در طرح، حتی به تمامی افراد خانوار بطور جداگانه وام تعلق می گیرد و محدودیتی از این لحاظ وجود ندارد.

وی ادامه داد: این وام بدون سود و دارای کارمزد چهار درصد می باشد و اقساط آن پس از گذشت 12 سال از زمان پرداخت، دریافت می گردد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.