سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

افزایش ضریب اطمینان تامین سوخت سومین پالایشگاه گاز کشور

مدیر عامل شرکت پالایش گاز پارسیان از پایان موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی در سومین پالایشگاه گازی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس محمدحسین نوروزی گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی و سلامت دستگاه ها و تجهیزات پالایشگاه پارسیان ، جلوگیری از قطع تولید ، دستیابی به تولید پایدار در فصل سرما و همچنین جلوگیری از فرسایش و برطرف کردن عیوب احتمالی آنها، مخازن تحت فشار ، لخته گیرها ، شیرهای کنترلی ، واحدهای نم زدایی ، تعمیرات اساسی شد.

تعویض کاتالیست ها ، استقرار سیستم RBI و تعمیرات اساسی در 3 حوزه برق ، ابزار دقیق و مکانیک مطابق با روش های نوین تعمیراتی از دیگر اقدامات انجام شده است .پالایشگاه پارسیان به عنوان سومین پالایشگاه گازی کشور نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و در سال تولید ملی از همه پتانسیل موجود برای افزایش بهره‌وری در این پالایشگاه بهره می‌بریم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و علی رغم تعمیرات همزمان پارسیان 1 و 2 ؛ با در نظر گرفتن تمامی جوانب ایمنی و کیفیت کار، مدت زمان تعمیرات اساسی به حداقل زمان ممکن نسبت به سال گذشته رسید و تعمیرات این پالایشگاه در مدت 1 ماه انجام شد .

مدیر عامل شرکت پالایش گاز پارسیان گفت : استقرار سیستم RBI در پالایشگاه پارسیان سبب می شود ، فاصله میان دو تعمیراساسی متناسب با نیازها تعیین و از افزایش دوره ی تعمیرات اساسی سالانه جلوگیری شود.

پالایشگاه گاز شیراز با ظرفیت تولید روزانه 85 میلیون مترمکعب گاز 17 درصد گاز کشور را تأمین می کند ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.